5 טיפים חיוניים טרם קניית דירה בארה"ב

08.03.2017// מאת: HAP JOURNAL

קניית דירה למטרות השקעה נחשבת לצעד חכם גם למשקיעים לטווח קצר וגם למשקיעים לטווח ארוך. התקופה הנוכחית מאפשרת לנצל הזדמנויות בארצות הברית לשני סוגי משקיעים. קניית דירה בארה"ב תוכל לאפשר השגת רווח הון כאשר מוצאים נכס מוזל שניתן יהיה לממשו בתוך כשנתיים עד שלוש. נכסים מסוג אחר יוכלו לשמש לקבלת הכנסה פסיבית, לתקופה של עשר שנים, עשרים שנה וגם יותר. רוצים גם אתם להשקיע? קבלו 5 טיפים חשובים.

  1. קניית דירה בארה"ב למשקיע הזהיר

יש כאלה המשקיעים בנדל"ן מתוך תפיסת עולם שרואה בסיכון גבוה משהו המתקבל על הדעת. יחד עם זאת, מרבית המשקיעים מעדיפים לנקוט משנה זהירות. כיצד ניתן גם לבצע קניית דירה בארה"ב וגם להפחית סיכון או אי וודאות? הדרך הטובה ביותר היא לעשות שיעורי בית. חשוב לבדוק מראש מהם האזורים הנחשבים לחמים בתקופה זו למטרות השקעה. חשוב לבדוק היטב באילו שכונות יש התגברות של פשיעה ואילו אזורים נחשבים למקובלים על בני המעמד הבינוני – ושם כדאי לקנות את הנכסים.

טיפים שרצוי לדעת לפני קניית דירה בארהב

  1. לא משקיעים את השקל האחרון

אם גם אתם לא אוהבים ללכת לישון עם דאגות על הלב, אל תרכשו נדלן בארהב בשקל האחרון שלכם. למשל, אם יש לכם חיסכון פנסיוני שאמור לשמש אתכם לעת זקנה ושיבה – לא יהיה זה רעיון למשוך אותו כדי ללכת על השקעה בנדלן – לא בארץ וגם לא בארצות הברית. אבל אם יש לכם חיסכון זמין שיכול לשמש אתם למטרות השקעה – בהחלט כדאי להפנות אותו לנדלן בארהב.

  1. היעזרו באנשי מקצוע הגונים

כאשר קונים נכס באזור מרוחק ולא מוכר, לא כדאי להתקדם בלא להיעזר באנשי מקצוע מתאימים. מי יכול לסייע לכם ברכישת דירות להשקעה בארצות הברית? מתווכים אמינים יכולים לסייע וכן אנשי מקצוע ישראלים שהקימו חברות להשקעה בחו"ל. גם עורכי דין אמריקאים וכן רואי חשבון וחברות לניהול נכסים מהווים גורמים חשובים. מובן, שכל איש מקצוע יש לבדוק היטב כדי שלא להסתכן במפגש עם שרלטנים. דיברו אתכם בעמימות או הבטיחו להם הבטחות מוגזמות בתשואה, במחיר הנכס או בכל דבר אחר? זהו אות אזהרה. דיברו אתכם בגובה העיניים, הסבירו ולא התחייבו לתשואה שנראית לא ריאלית? ככל הנראה מדובר באנשי מקצוע הגונים ומתאימים.

  1. מיקום והצלחה

אי אפשר להצליח עם רכישת דירה להשקעה בלי להיות מודעים לחשיבות המיקום. ואיך מוצאים מיקום מצוין? יש כמה דברים שיוכלו לעזור. אפשר לחפש את השכונות שבהן רואה הממשל הפדרלי או הממשל המקומי מוקד לפיתוח ושינוי תדמית. מיקום טוב יבוסס על קרבה לכבישים מהירים, קרבה לתחנות רכבת או מטרו, שירותי חינוך טובים ומספר נמוך של מקרי פשיעה ביחס לגודל האוכלוסייה.

  1. שמים לב למיסים

תהיה זו טעות להשקיע בנכס תוך התעלמות משיקולי המס. מיסוי נדלן בארהב שונה מאוד מזה המקובל בארץ ויש לכך השפעה גם על הרווחיות. לפעמים כדאי לבצע את ההשקעה לא כמשקיע פרטי אלא כקונסטלציה של חברה. זה פחות מסובך ממה שזה נשמע וזה יכול לחסוך לא מעט כסף.

כנקודה לסיום, נספר שבהחלט כדאי לשקול חלופה להשקעה ישירה. על ידי חבירה לקבוצת משקיעים, קרן השקעות פרטית, ניתן ליהנות מהכוח של הקבוצה ומערך מוסף של ניהול מקצועי. קרן השקעות מרימה פרויקטים חדשים, לאחר בדיקת היתכנות וחישובי תשואה ורווח. קרן איכותית מבצעת השקעה עצמית לצד השקעות מחברי הקרן, כך שלא ייווצר ניגוד אינטרסים וכולם יקבלו נתח הוגן מהרווח.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה