מה צריך לדעת אם אתם חושבים להשקיע בנדל"ן בחו"ל

05.03.2017// מאת: HAP JOURNAL

בשנים האחרונות, מסתמנת עלייה בהיקף ההשקעות בנדל"ן בחו"ל. זאת משום שבמקרים לא מעטים מחירי הדירות והנכסים בחו"ל, זולים משמעותית מהמחירים בארץ. ההשקעה הכספית יכולה להיות יחסית נמוכה וניתן יהיה להשכיר את הנכס ולהגיע תשואות יפות וגבוהות מדי שנה. שכירות הנכס תלויה כמובן בגודל הנכס, במיקום שלו ובמצבו. את ההשקעה, מומלץ לעשות בעזרת חברות המתמחות בתחום.

רכישת נדל"ן בארצות הברית

רכישת נכסים מניבים בארצות הברית כדי לבצע בעזרת קרן השקעה שבונה בעצמה מתחמי מגורים ומתחמים עסקיים במדינת היעד שלכם. היתרון בכך הוא ברור, מטרות הקרן ומטרותיכם דומות, שהנכס יהיה כמה שיותר אטרקטיבי עבור שוכרים פוטנציאליים. לכן, אם ברצונכם לרכוש נדלן בארצות הברית לצורך השקעה, כדאי שתפנו לגורם שמתמחה בכך ושפועל בתחום הנדלן ובעזרתו לבצע את הפעילות העסקית שלכם מעבר לאוקיינוס.

דיווחים ומיסים

לפני שאתם סוגרים על רכישת נדל"ן בחו"ל, מומלץ שתקבעו פגישה עם רואה חשבון ותוודאו את דיני המיסוי שיחולו עליכם במדינה בה אתם רוכשים את הנכס וגם במדינת ישראל. כך, תוכלו לתכנן את  ההשקעה שלכם בצורה טובה יותר ותדעו בפועל גם את הרווחים שלכם (לאחר תשלומי המיסים שתצטרכו לשלם).

ניהול הנכס

כאשר מדובר על נכס שמרוחק מכם פיזית, כמו נכס שנמצא בארצות הברית או בכל מדינה אחרת בעולם, רצוי לעבוד עם חברת ניהול, דוגמת קרן השקעה שבאחריותה נמצא המתחם או הנכס שלכם. הם ילווה אתכם ויוכלו לטפל בכל עניין הדרוש טיפול בדירה, בניין או משרד שרכשתם.

ביצוע עסקת נדל"ן בארץ בחו"ל

כאשר אתם רוכשים נכסים בארץ, כאשר חשוב מאוד שבתחילת התהליך וכמובן במעמד חתימת החוזה, ילווה את העסקה עו"ד נדל"ן. זה יבדוק את תקינות העסקה, תקינות החוזה, יקרא את האותיות הקטנות ויסביר לכם במילים פשוטות כל מה שאתם צריכים לדעת על העסקה.

 

כשאתם מעוניינים לרכוש נדל"ן בחול, אתם יכולים להיעזר בשירותי עורכי דין של הקרן דרכה אתם מבצעים את הפעולה. הם מכירים היטב את הנכסים המוצעים לכם ויוכלו לתת לכם את מלוא האינפורמציה לגבי כל שאלה ביורוקרטית היכולה לעלות בהקשר לרכישה. אפשר כמובן גם להיעזר בנותני שירותי חיצוניים.

 

בכל אופן, בשורה תחתונה, ניתן לומר שאם אתם מבצעים השקעה כה משמעותית כמו רכישה של דירה או נכס, או אולי אף בניין, כדאי מאוד שתעשו כל מאמץ לעשות את זה באופן מושכל כאשר כל המידע נמצא בידיים שלכם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה