מעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בפלורידה? להלן טיפים שכדאי להכיר

12.03.2017// מאת: HAP JOURNAL

פלורידה, השוכנת לחופו של האוקיינוס האטלנטי, נהנית מאקלים מצוין במרבית ימי השנה. המדינה, אשר נהנית מחוקי מס מקלים, מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים והיא ידועה בכלכלה חזקה ויציבה. השקעות נדל"ן בפלורידה מאפשרות למשקיע להשיג שקט נפשי בזכות נכס מניב במיקום מצוין. יש גם משקיעים שמצליחים למצוא נכסים מצוינים להשבחה, פעולה שמאפשרת להגדיל את התשואה באופן ניכר. ואיך מתקדמים לעסקה בטוחה? יש לנו בשבילכם 10 טיפים מעולים.

  1. השקעות נדל"ן בפלורידה – כדאי להתמקד

כדי לקדם עסקה בראש שקט, כדאי להתרכז באזור מסוים בפלורידה ולחקור את מאפייניו לעומק. למשל במקום לחפש נכסים בכל המדינה בכדי לנסות לאתר הזדמנות טובה, עדיף להתרכז למשל באזור מיאמי וסביבתה. יש גם אזורים נוספים שיכולים להיות טובים כגון טמפה או אורלנדו, אבל הנקודה החשובה לגבי השקעות נדל"ן בפלורידה – לבחור אזור ספציפי ולהתמקד בו.

לבצע השקעות נדלן בפלורידה

  1. רכישה בשכונה הנכונה

אחרי שבוחרים את המדינה שבה רוצים לבצע השקעות נדלן בארהב נכנסים לעובי הקורה ברזולוציה נוספת. מתמקדים בשכונה מסוימת ובודקים את המאפיינים השונים שלה. מבררים היכן בדיוק קיימת תחבורה ציבורית או כבישים מרכזיים. מבררים את המיקום של גני ילדים, בתי ספר, אזורי בילוי, מסחר וכדומה.

  1. רק בליווי עורך דין

בשום מקרה לא מקדמים את העסקה ללא ליווי של עורך דין. ולא סתם עורך דין כי אם כזה שמכיר את כל המשמעויות של רכישת נדלן בארהב ויכול לדאוג לכל ההיבטים המשפטיים. יש עורכי דין שלא רק בודקים את החוזה אלא גם מסייעים בתהליך המשא ומתן.

  1. משא ומתן – רק עם בעל הנכס

כאשר נכנסים לשלב המשא ומתן, יש לוודא שהצד השני הינו הבעלים של הנכס. גם גורם המורשה לטפל בשמו ובהתאם לחוק יוכל לקיים משא ומתן, אבל חשוב לוודא שהכל נעשה על דעת הבעלים. עסקה שבה לא ברור מיהו הבעלים ומהו הקשר בינו למיופה הכוח עשויה להיות בעייתית.

  1. בדיקת מצב הנכס

בשום פנים ואופן אין להתקדם בעסקה לרכישת בתים למכירה בארצות הברית כאשר יש ספק לגבי מצבו של הנכס. המדובר בכמה היבטים. גם מצבו הפיזי של הנכס וגם מצבו המשפטי. מי שלא יבדוק את הדברים בצורה הראויה עשוי לרכוש נכס שמוטל עליו שיעבוד ושלא ניתן יהיה לבצע העברת בעלות מסודרת.

  1. שיקולי מס – זה חשוב

בכל רכישה של נדלן מניב יש להיות ערים להיבטי המיסוי השונים. בין היתר, יש להתחשב באמנת מס, לבדוק את משמעות המס על פי חוקים פדרליים וכן על פי חקיקת מס הרלוונטית למדינה שבה חותמים על עסקה. רואה חשבון או עורך דין בעלי בקיאות במיסוי נדלן באמריקה הינם גורמים חיוניים.

  1. העברת בעלות

חשוב שהעברת הבעלות תיעשה בד בבד עם העברת התשלום למוכר. חשוב שיהיה גורם מקצועי כמו עורך דין או מומחה נדל"ן שישלים את הרישום והעברת הבעלות כהלכה.

  1. בדיקת מחיר ריאלי

חשוב לבדוק היטב ובקפידה שהמחיר שאותו נדרשים לשלם עבור הנכס הינו מחיר ריאלי ומקובל נכון לאותה נקודת זמן. אין להשוות את עלות הנכס לשווי נכסים במדינות אחרות ובוודאי שלא לנכסים דומים בארץ.

  1. עלויות השבחה ותחזוקה

כאשר רוכשים נכס, יש לבדוק לא רק את מחירו הריאלי אלא גם מהן העלויות הצפויות לצורך השבחה ותחזוקה שוטפת.

  1. קניה בקבוצה

דרך אפשרית לביצוע עסקה בפלורידה, במסגרת בטוחה ורווחית הינה להצטרף לקבוצת משקיעים. קרן השקעה יש לבדוק גם כן – אילו פרויקטים קידמה בעבר, מהי התשואה שהקרן מבטיחה, מהם הביטחונות.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה