בתים למכירה בארצות הברית – תשואות גבוהות בסיכון נמוך

24.06.2015// מאת: HAP JOURNAL

אנשים רבים מחפשים בתים למכירה בארצות הברית למטרות שונות ומגוונות. חלקם עושים זאת למטרות השקעה וצבירת רווח הנובע ממכירת הבית בערך גבוה יותר לאחר תקופה מסוימת, חלקם עושים זאת למטרת השכרת הדירה וגריפת רווח חודשי, וחלקם יעשו זאת למטרות מגורים אישיים שלהם או של בני משפחה. על מנת למצוא את הבית הנכון לרכישה במדינות ארצות הברית יש צורך בידע מקדים והבנה מעמיקה בשוק הנדל"ן האמריקאי, אשר בלעדיה עסקה לא טובה יכולה לגרור הפסדים רבים או לגרום לאי כדאיות בהשקעה.

כיצד ניתן למצוא בתים למכירה בארצות הברית?

נדל"ן בארה"ב הוא תחום מבוקש למסחר והשקעה כבר עשרות שנים. מדינות רבות מציעות שטחים ונכסים שערכם רק הולך ועולה עם השנים בשל עלויות פיתוח כבירות שהמועצות המקומיות משקיעות בהן, ובשל כלכלה הולכת וגוברת בעוצמתה. גם לאחר משבר הדיורהגדול של 2009 בארצות הברית, ניתן לומר שארץ הכוכבים והפסים כבר התאוששה כמעט לגמרי, ותחום הנדל"ן נהנה מיציבות יחסית, ומצמיחה איטית אך בטוחה בשוק. ניתן למצוא בתים למכירה בארצות הברית בכל מדינה, ובכל עיר במדינות הללו, בין אם למטרות השקעה ובין למטרות מגורים. השאלה היא איך עושים זאת. אם אין לכם כל ידע בתחום ואתם בכל זאת מעוניינים לבצע את ההשקעה הנכונה, הדרך הבטוחה ביותר היא להיעזר באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שיכולים לכוון אתכם אל ההחלטה הנכונה. עדיף להשקיע כמה אחוזים נוספים מסכום ההשקעה הכללי, מאשר לאבד אחוזים גבוהים יותר מעסקה לא מוצלחת או מעבודה בעיניים, מכיוון שבארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, קיימת גם האפשרות שירמו אתכם, במיוחד אם אתם לא מבינים.

השקעה במדינות זרות

השקעה בכל תחום של נדל"ן בחו"ל מחייבת ידע מקדים. בין אם אתם מחפשים בתים למכירה בארצות הברית ובין אם אתם מעוניינים לרכוש שטחים באוסטרליה, סביר להניח שתצטרכו להביא מהידע והניסיון שלכם לעסקה כדי לצאת נשכרים ממנה. ראשית, המשא ומתן סביב הרכישה עצמה יקבע את הסכום אותו תשלמו ואת התנאים השונים לתשלום. רק מהמשא ומתן עצמו תוכלו לצאת נשכרים או נפסדים, מכיוון שבכל הקשור לביצוע העסקה כל הצדדים רוצים להרוויח ממנה כמה שיותר. זהו למעשה מעין "משוך בחבל" מקצועי, ומי שמגיע עם יותר ידע וניסיון הוא השרירן מבין הצדדים, וסביר להניח שיוכל למשוך יותר מהחבל לכיוונו האישי. גם אם יש לכם את הידע והניסיון הדרושים לביצוע העסקה, כדאי מאוד להביא איתכם למשא ומתן ולכל תהליך הרכישה איש מקצוע מנוסה שיכול לכוון אתכם אל ההצלחה ולדאוג לכך שתצליחו לייצר את הרווח הנכון מהעסקה עצמה ומהנכס בו השקעתם. בעסקאות נדל"ן מניב יש פרטים רבים מאוד לשים אליהם לב, ולכן תמיד כדאי לעטוף את עצמכם באנשי המקצוע הנכונים שיעזרו לכם לשמור על האינטרס שלכם.

הצטרפות לחברה שכבר צברה את הניסיון בשבילכם

בארץ ובחו"ל ישנן קרנות השקעה רבות שעוסקות במציאת בתים למכירה בארצות הברית בצורה שתניב להם רווח בטווח הקצר והארוך. במקום להמציא את הגלגל מחדש, תוכלו להצטרף לחברה מצליחה שכבר ביצעה צעדים כאלה ואחרים לפניכם. אתם לא צריכים לחשוב ולהתאמץ ולקחת סיכונים מיותרים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לבעלי המקצוע בתחום שיכולים לספק לכם את הידע והשירותים המקצועיים שיגרמו לכם להשיא את הרווח שלכם גבוה ככל האפשר. זה נכון שתצטרכו לשלם כסף או להפריש אחוזים מגובה העסקה עבור השירותים הללו, אך בראיה כוללת תוכלו להיות בטוחים שהרווח שתקבלו מהעסקה יהיה גבוה יותר מהאחוזים אותם תשלמו.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה