רכישת בית פרטי

22.04.2018// מאת:

כשהיינו ילדים, היינו מדמיינים כי כאשר נגדל יהיה לנו בית פרטי משלנו. כל ילד היה מעצב את הבית כפי שהוא חשב לנכון. עבור הבנים אלה היו בתים בדמות שדה קרב שבו מתרחשות מלחמות בין חיילי צעצוע, ואילו הבנות עיצבו להן בית בובות ורדרד ומתוק. כשהתבגרנו, גילינו כי רכישת בית אינה מלאכה קלה, וכי יש צורך לעבוד שנים רבות כדי לחסוך לבית פרטי. ועדיין הכסף עושה את שלו בסופו של דבר, ואתם נהנים מבית שכולו שלכם.

מדוע כדאי לרכוש בית פרטי

ישנם סוגים שונים של בתים בקיסריה למכירה או במקומות אחרי בארץ נבנו במיוחד עבור אנשים שאינם מתפשרים על איכות חיים טובה. אלה כמה יתרונות שתוכלו להפיק מבית איכותי:

  • אין ועד בית – אם גרתם פעם בבניין דירות, אתם יודעים שההתמודדות עם ועד בית אינה עניין פשוט. עיכוב בתשלומים עבור החשמל, מדרגות מטונפות ושכנים אשר מסרבים לשלם את התשלומים בזמן. וזאת עוד מבלי שהזכרנו את הרעש שעושים שכנים בלתי מתחשבים. כך או אחרת, כשיש לכם בית פרטי, יש לכם שקט.
  • אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים – מכיוון שמדובר בבית הפרטי שלכם. רוצים להרחיב את המרפסת? אינכם צריכים לחכות לכל השכנים שיחתמו על אישור הבנייה שלכם. אתם מעוניינים לסייד את הבית? תוכלו לבחור כל צבע שרק תרצו. וכמובן, אתם יכולים לערוך מסיבות עד אור הבוקר מבלי שהשכנים יתלוננו על רעש.
  • לערוך אירועים – אם יש לכם בית פרטי גדול, אינכם צריכים להוציא כסף על אולם או גן אירועים כדי לחגוג בר מצווה לילד או אפילו חתונה. אם אתם אוהבים אירועים קטנים ואינטימיים, אתם בהחלט יכולים להפוך את הבית שלכם לאולם למסיבות.
  • כסף מהצד – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בבית פרטי הוא שאתם יכולים לחלק אותו ליחידת דיור ולהשכיר אותה לסטודנטים או לאנשים שגרים בגפם. כך תוכלו לזכות בהכנסה פאסיבית מהנכס שלכם.
  • בית לאירוח – בבית הפרטי שלכם תוכלו לארח כאוות נפשכם. חברה מחו"ל באה לבקר לתקופה של חודש? זה הזמן להקצות לה חדר משלה. הילדים מעוניינים לגור אתכם כדי לחסוך בכסף? בבית פרטי זו לא בעיה.

מדוע דווקא בקיסריה

רבים מתעניינים בנושא של בתים בקיסריה למכירה מסיבות רבות. באופן כללי, קיסריה מושכת אליה תיירים רבים, כמו גם תושבים המעוניינים לגור בשטחה. קיימות סיבות רבות וטובות להשתכן בקיסריה. ראשית, מדובר בעיר פסטורלית השוכנת ליד חוף ים. האוויר הצח של קיסריה מיטיב עם הבריאות, והיא כוללת שטח גדול המאפשר לתושביה לעסוק בפעילות גופנית. כמו כן, בקיסריה ניתן למצוא אטרקציות כמו מוזיאונים ומתחם עתיקות ומתאימה לאוכלוסייה המבוגרת המחפשת שלווה. שנית, מדובר בעיר מרכזית למדיי הממוקמת ליד ערים שוקקות חיים כמו חדרה או אור עקיבא. ושלישית, קיסריה היא עיר שמשדרת יוקרה, כך שאם אתם גרים בה, אתם בהחלט נחשבים לאנשים מבוססים.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה