חשיבות שירותי רינדור לפרויקט נדל"ן

26.03.2018// מאת:

אתם לקראת בניית בית חדש או לפני רכישת דירה והדמיון שלכם מתחיל לעבוד שעות נוספות – איך יראה העיצוב והאם כל מה שדמיינתם יצליח להיכנס בדיוק למקום האידיאלי. שירותי רינדור מציגים את הבית בתוכנת תלת מימד ובעזרתה, תוכלו לממש ולבנות את בית החלומות שלכם. תוכנות תלת מימדיות הופכות כל דמיון למציאות. כן, כמו ששמעתם. יצא לכם פעם לצפות מרחוק בבית החלומי שלכם, לסדר את אזור הסלון וחדרי השינה רגע לפני שבכלל נכנסתם?

כמעט הרוב המוחלט רוכשים דירות חדשות על הנייר. כלומר, הם שמעו על דירה, הגיעו לפגישה עם הקבלן וקיבלו תכנית אדריכלית ותצוגה דו מימדית. באמצעות שני הפרמטרים הללו הם עדיין לא מצליחים לדמיין ולתכן איך תראה דירת החלומות שלהם. הרבה אנשים לא מצליחים לעשות את האבחנה בין מעבר דו מימדי לתלת מימדי – בשביל זה אנחנו כאן!

הכלי הטכנולוגי החדש, תוכנת תלת מימד, הומצא בדיוק עבור אלו שרוצים לראות בפועל – מה הולך לקרות בבית שלהם. תוכנת ההדמיה (רינדור) מאפשרת להם לשחק עם מגוון פרמטרים: מיקומי חדרים, אזורים פעילים ועוד ובזכות כך, לתכנן מראש, מה הכי נכון עבור הדירה מבחינה עיצובית וכדומה.

בתוך תוכנת ההדמיה החדשה אתם יכולים לצלול אל תוך הבית שלכם מאחורי הקלעים ולהצליח לבחון את החללים הקיימים ואף למקם בהם, את הדברים שאתם מעוניינים שיהיו בהם. בפגישה הראשונה, אתם מקבלים תכנית קבלנית דו מימדית של הבית החדש. ביחד עם המעצבת, אתם עוברים על כל אחד מחללי הבית ומפרקים אותם למספר פרמטרים: מה הצורך החלל הספציפי הזה, מי הולך להשתמש בו, איזה חלק הוא הולך להוות מכלל הבית – ושאלת השאלות: איך אתם מדמיינים אותו שיהיה הכי מושלם עבורכם? לאחר שהחלטתם על כל הדברים באופן סופי, המעצבת מעלה את הנתונים לתוכנה תלת מימדית.

הרבה אנשים מתרגשים לקראת התהליך, מדובר בבית החלומות שלהם, הראשון או השני שהם מתגוררים בו במהלך החיים וסוף סוף ניתנת להם הזדמנות פז לעצב אותו בדיוק כמו שהם רוצים וממש להתגורר בו. ביחד עם ההתרגשות, עושים את העבודה על הצד הכי חלומי שאפשר ומתחילים לבנות קונספט עיצובי רלוונטי. המטרה שלכם בהדמיה הממוחשבת הוא לתאר, לפרטי פרטים ככל האפשר, את הוויז'ן של חיי הבית החדש. מה יהיה האופי של בית, כמה נפשות יתגוררו, מה הגילאים והמינים – ואלו חללים פעילים יהיו בבית שעליכם כדאי לשים את הדגש. מאוד חשוב לשתף את המעצבת איך יתנהלו החיים בתוך הבית וגם, איפה יהיה מוקד החיים והבלגן. זאת בכדי שהיא תוכל לעשות ככל האפשר בשביל להתאים את העיצוב הנכון.

השלב הראשון הוא להעלות את כל מה שאמרתם על תוכנה ממוחשבת, מהתכנית הדו-מימדית לתלת מימדית. לאחר שהקמתם את הבית שלכם בתוך המערכת הממוחשבת, ראיתם כמה סקיצות, הסתכלתם על הכל ביחד והחלטתם שזה מה שאתם רוצים, אפשר להתחיל לעבוד.

כשהדברים מוצגים בצורה תלת מימדית קל יותר לראות את המבנה הפנימי בצורה יותר נהירה. ניתן לקבל החלטות ביתר קלות למרות שתכנית נראה עמוסה ומלאת קווים. תדמיינו, שכל מה שאתם רואים בתוך התוכנה הולך להיות הבית שלכם. אחרי הסקיצות ולאחר שבחרתם את הסקיצה האידיאלית ומושלמת ביותר עבורכם – כל שנותר לכם הוא למקם את האבזור: סלון, אבזור מטבח, מיטה לחדרי השינה, חדר משחקים, חדר מחשב ועוד. אחרי שהתגבשתם על הסקיצה הסופית, ניתן להכניס כבר את חומרי התאורה. שירותי רנדור מאפשרים לכם לראות בפשטות איך יראה הבית בסוף התהליך.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה