איך למצוא דירה מעוצבת עם גינה לרכישה בארצות הברית?

31.01.2019// מאת:

נכס למגורים או להשקעה מעניין אתכם? אם מאז ומתמיד חלמתם על דירת גן או על בית, דומה שבישראל תתקשו מאוד להגשים את החלום. אפילו כדי לשלם רק את המקדמה עבור בית קרקע או דירת גן צריך להשקיע הון רב. על מנת בכל זאת להפוך לבעלים של נכס, דירה מעוצבת עם גינה שבה אפשר לשים אדניות עץ לגינה, נדנדות לילדים, מתקן גריל וכיוצא באלה, צריך לחשוב חו"ל. בארצות הברית ניתן להפוך לבעלים של נכס כזה וליהנות מהכנסה שוטפת נכבדה במיוחד. זה יכול להתאים גם עבור רילוקיישן או לצרכי השבחה. אך החוכמה היא למצוא את הדירה המעוצבת הזאת. אם פועלים בצורה נכונה, זה בהחלט אפשרי.

חברות נדל"ן ישראליות בחו"ל

דרך אחת שיכולה לאפשר לכם להתחיל לחשוב ברצינות על רכישת אדניות עץ לגינה שלכם בארצות הברית היא להישאר קרוב. אם נשמע לכם מוזר, איך אפשר להישאר קרוב לכאן ולקנות דירה עם גינה בארצות הברית, התשובה היא כזאת: מרבית המשקיעים שרוצים נכס בארצות הברית לא עומדים לעבור לשם. הם זקוקים לחברה שתסייע להם באיתור הנכס או בניהולו (או גם וגם). בארץ, פועלות חברות נדל"ן מקומיות שזיהו את הצורך של משקיעים קטנים שמחפשים נכסים. הדבר החשוב הוא לוודא שמדובר בחברה רצינית ולא קיקיונית. חברה שמחזיקה קשרים או סוכנים בארצות הברית.

חברות יזמיות שבונות בארה"ב

לצד חברות ישראליות שמחזיקות סוכנים בחו"ל, יש גם חברות שלא רק קונות נכסים עבור לקוחותיהם. ישנן חברות, גם ישראליות, אשר פועלות בארצות הברית כיזמיות של ממש. חברות כאלה בונות עבור לקוחות מכל העולם, לרבות אמריקאים, ישראלים, משקיעים מהמזרח הרחוק, מאירופה וכן הלאה. אפשר לבדוק האם באחד הפרויקטים הקרובים של החברה היזמית מתוכננת דירה עם גינה לפי רצונכם. ואגב, אם אתם לא נעולים וסגורים דווקא על דירה המקושטת עם אדניות עץ לגינה, יתכן שתתעניינו באפשרות השקעה חלופית. ניתן להצטרף לחברות ההשקעה הללו בתור משקיעים, כאשר על שמו של כל משקיע נרשם אחוז מסוים מסך הפרויקט. כאשר הפרויקט יימכר או כאשר הוא מושכר, נהנים כל השותפים מהכנסה יפה ותשואה העולה בהרבה על המקובל בארץ.

סוכני נדל"ן אמריקאים

אם אתם יוצאים בקרוב לחופשה בחו"ל, תוכלו לנצל את הזמן גם לבילויים וגם לעסקים. בארצות הבית, תוכלו למצוא סוכני נדל"ן אשר מתמחים באיתור נכסים לפי פרופיל מבוקש. אתם יכולים לציין אילו דירות או בתים נחוצים לכם והסוכן מביא אתכם לביקור בנכס. אגב, ניתן ליצור קשר עם סוכנים כאלה גם מהארץ. אמנם לא כולם ששים לשווק נכסים מרחוק, אבל ישנם כאלה שעוסקים בכך ואפילו יכולים לסייע באיתור חברה מקומית לניהול נכסים.

חיפוש אונליין, למבינים

אם אתם מרגישים בנוח עם השפה האנגלית, אתם יכולים לנקוט בדרך נוספת. גם אם אתם לא מבינים יותר מדי בנדל"ן, מי שמבין את השפה המקומית היטב יכול להיעזר ברשת לצורת איתור כל נכס שעולה בדעתו. ניתן לציין במפורש את גודל הנכס ואת גודל הגינה שמעניינים אתכם. אבל אפשר גם לחפש באתרים שהם למעשה מאגרי מידע לנכסי נדל"ן שונים. אגב, דירה עם גינה במחיר נוח יחסית, מקובל לחפש בעיקר בפרברים. במרכזי הערים ההיצע דל יותר והמחירים מרקיעי שחקים. חשוב לציין שישנם אתרים שבהם ניתן לראות גם תצלומי נכסים אבל באחרים יש בעיקר נתונים "יבשים", לפעמם גם סטטיסטיקות ודברים נוספים שמעניינים כל מי שמחפש בית או דירה, נכס למגורים או להשקעה.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה