5 דברים שחשוב לבדוק לפני רכישת נכס נדל"ן בארה"ב

25.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

אילו דברים יש לבדוק לפני רכישת נכס בארה"ב על מנת להבטיח כי תהיה זו השקעה משתלמת? כיצד תוכלו ליהנות מתשואה יציבה? ולמה לא להקל ראש בנושא? כל זאת ועוד במאמר הבא.

למרות שרכישת נדל"ן בארה"ב הפכה להיות ממש עניין שבשגר עבור משקיעים ויזמים ישראלים, עדיין חשוב לוודא כי מבצעים השקעה נבונה, היות ולא כל נכס יניב את התשואה הרצויה. לכן, בין אם אתם שועלים ותיקים ובין אם זו לכם הפעם הראשונה ותצטרכו סיוע חיצוני באיתור הזדמנויות נדלן בארהב, כדי להבטיח שתהיה זו השקעה משתלמת חשוב לבחון בקפידה את חמשת הדברים הבאים.

מצב הנכס

מצבו של הנכס משחק תפקיד מרכזי ויכול להשפיע במידה ניכרת על תהליך הרכישה. לכן יש לשים על כך דגש וכאשר בודקים נכסים יש לבחון שלל פרמטרים. כך למשל, אם מדובר בבניין מגורים יש לבדוק אם ישנן מעליות לבניין אשר מעלות את ערכו של הנכס באופן משמעותי, יש לראות האם הדירה עצמה זקוקה לשיפוץ, האם חזית הבניין נראית אטרקטיבית וכיוצא בכך.

מיקום הנכס

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה הוא מיקומו של הנכס. ממש כמו בישראל, מיקומו של הנכס משחק תפקיד מרכזי ויכול לקבוע באם הוא יניב רווח או יוביל להפסדים. גם בארה"ב ישנם מיקומים יותר אטרקטיביים מאחרים, לרבות אזורים מבוקשים המושכים אליהם אוכלוסייה איכותית.

מחירי הנדל"ן באזור

דבר נוסף אותו יש לבדוק לפני רכישת נכס בארה"ב הוא מחירי הנדל"ן באזור המיועד. בחינת מחירי הנדל"ן תסייע לכם לסנן אזורים מסוימים ולבדוק מהם האזורים הרלוונטיים עבורכם למטרת השקעה בהתאם למסגרת התקציב. כמו כן, כאשר מדובר בנכס להשקעה, חשוב לבדוק גם את גובה השכירות אותה נהוג לשלם על נכסים דומים באזור, כדי לוודא שהתשואה תהיה כמה שיותר משתלמת.

מצב סוציו אקונומי

לכל שכונת מגורים יש את המאפיינים שלה, הדבר תקף גם בארץ וגם בחו"ל. לכן, יש לבדוק מהו המצב הסוציו אקונומי של תושבי השכונה, האם ישנם אחוזי אבטלה גבוהים, מהי רמת הפשיעה, מהי רמת ההשכלה, מהי ההכנסה הממוצעת של משפחה מקומית ומהו גובה שכר הדירה אותו ניתן לדרוש מהשוכרים. נתונים אלו הנם חשובים ויסייעו לכם להימנע מטעויות.

חוקים ומיסים

על כל אזור חלים חוקים ומיסים אחרים, במיוחד כאשר מדובר בארצות הברית ובה מדינות שונות ולכל מדינה חוקים משלה. לכן, חשוב לדעת מבעוד מועד מהם החוקים והמיסים הקשורים לנדל"ן באזור אותו קונים, ולו רק על מנת להיערך בהתאם ולקנות את הנכס בהתאם למקובל.

רכישת נדל"ן בחו"ל מקנה את האפשרות להרחיב את תיק ההשקעות. עם זאת, יש לדעת מה עושים כדי ליהנות מנכס מניב. אי לכך,

מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר תלווה אתכם לאורכו של התהליך ותסייע לכם להגיע להחלטות כמה שיותר נכונות.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה