איך אפשר לקנות נדל"ן בארה"ב בלי להסתבך ובלי ידע קודם

19.03.2019// מאת:

לא משנה מי אתם או מהו המקצוע שלכם, ככל הנראה שמעתם כמה דברים נדל"ן בארה"ב. יתכן שזה נראה לכם כמו תחום שמתאים לאחרים בלבד. יתכן שאתם חושבים שזה לא בשבילכם כי זה לא ברור, לא נגיש ולא מוכר. רק מי שאף פעם לא מקשיב לחדשות, לא קורא עיתונים, לא שומע רדיו ולא גולש באינטרנט לא יודע שעשרות אלפי ישראלים כבר נהנים מנכסים מניבים או רווחי הון בעזרת נכסים שרכשו בארצות הברית. מיד נספר לכם איך גם אתם יכולים להיות חלק מזה, בלי שצריך להסתבך. נראה לכם שגם אתם יכולים, בלי ידע קודם וכל מה שצריך זה דבר אחד. לקרוא את המדריך הקצר שהכנו בשבילכם.

נדל"ן בארה"ב קונים לאחר בדיקת נאותות בלבד

חשוב שנבהיר מיד כי אנו לא ממליצים לקנות נדל"ן בארה"ב, מכל הבא ליד. לא זו הדרך אם רוצים להרוויח ואם רוצים תשואה יפה. אי אפשר להניח יד כך סתם על נדל"ן בפלורידה ולישון בשקט. תמיד צריך לבדוק מהו הנכס וכמה הוא שווה. המקצוענים קוראים לזה ביצוע בדיקת נאותות. אבל כפי שאמרנו, אתם יכולים בהחלט להיכנס לתחום זה של השקעות גם בלי להבין. אז איך הדברים מסתדרים ביחד? מה שאנו עומדים להציג לכם זו דרך לקחת חלק בשותפות של השקעות. כלומר, אתם נכנסים לשותפות עם גורם מקצועי שמוביל את ההשקעה. גורם מקצועי שמבצע עבורכם את כל הבדיקות של הנאותות. ואיך אתם יכולים לדעת שהוא אכן בודק את הכל? משום שלא מדובר בחברת ניהול שאתם משלמים לה עמלה בכל מקרה. מדובר בחברת השקעות נדל"ן, אשר משקיעה בפרויקטים הנבחרים ממש כפי שגם אתם משקיעים. כלומר, לכל הצדדים יש עניין שההשקה תצליח ואכן, תוכיח את עצמה.

המיקום מוביל את ההשקעה להצלחה

גם אם לא נלמד אתכם על רגל אחת כל מה שחשוב וכל מה שמוביל קדימה השקעה של נדל"ן בארה"ב, קחו טיפ חשוב ומרכזי. בכל רגע נתון, יש השקעה מוצלחת בתנאי שבוחרים את המיקום הנכון. לפני שבודקים מה שקשור עם מיסוי נדל"ן בארה"ב, לפני שבודקים כמה בדיוק רוצים להשקיע, חייבים להתמקד במקומות הנחשבים. כאשר מצטרפים לקרן השקעות מקצועית ובעלת הצלחה מוכחת, מצטרפים להשקעות במקומות הכי מרכזיים. מצטרפים להשקעות באזורי הביקוש שבהם לבעלי הנכסים יש לא רק תשואה יפה. באזורי הביקוש הנבחרים מחירי הנכסים עולים. כך ניתן להצטרף למיזמי נדל"ן וליהנות מרווח הון ותשואה יפה מבלי להסתבך.

HAP VENTURE FUND: משקיעים ללא דמי תיווך

כל אחד לקנות נדל"ן בארה"ב אם הוא מוכן לפנות למתווך או לחברת ניהול ולשלם דמי תיווך מפולפלים. דמי התיווך הללו, שמובטחים לבעלי העניין, לא מבטיחים למשקיעים שההצלחה תהיה אכן מרשימה. בחברה הנדל"ן HAP VENTURE FUND אתם פוגשים דרך אחרת לחלוטין. זוהי הדרך לבצע קניית נכס בארה"ב כאשר אתם לא נדרשים לשלם דמי תיווך. דבר זה חשוב שיהיה ברור. זו חברה שלא מהווה גורם מתווך. זו חברה שמבצעת בעצמה את ההשקעה בפרויקטים מובילים. לצד ההשקעה שלה, מגיסת HAP VENTURE FUND מימון ממשקיעים מכל הסוגים, גם משקיעים מקצועיים וגם משקי בית מהציבור הרחב. כל אחד יכול למצוא פרטים לגבי השקעות קרובות ולהצטרף למיזם נדל"ן אחד או יותר מאחד. כל אחד יכול להחליט עד כמה ברצונו להשקיע בפרויקט (בכפוף לסכום השקעה מינימלי). כל משקיע הינו בעל חלק מסוים, לפי סכום ההשקעה, בחברה שיוזמת פרויקטים ורוכשת קרקע. הפרויקטים מגובים בביטחונות וישנו ליווי של רואי חשבון.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה