השקעות נדל"ן בארה"ב? – תדאגו לעניין הוצאת ויזה לארה"ב

28.04.2016// מאת: HAP JOURNAL

בשנים האחרונות ירדה הריבית כמעט בכל ארצות העולם. בישראל, למשל, נוצר מצב שבו הריבית האפסית מקשה על השגת תשואה סבירה הן עבור חוסכים מהשורה והן עבור משקיעים גדולים ואנשי עסקים. על רקע מציאות זאת, אנשים רבים החלו להתעניין באפשרות של השקעות נדלן בארהב.

משקיע חכם בדרך לא ייכנס להשקעה בלי לבצע כמה וכמה בדיקות מקדימות, כדי להתרשם שמדובר בהשקעה טובה, המתאימה לצרכיו. לצורך כך יש לתכנן נסיעה לאמריקה. יש לדעת שגם בכדי להשקיע במשק האמריקאי דורשים השלטונות מכל אחד לעבור תהליך של  הוצאת ויזה לארה"ב. רק לאחר מכן ניתן להזמין טיסה ולהגיע כדי להתרשם עד כמה ההשקעות הרלוונטיות אכן טובות ומשתלמות.

הוצאת ויזה לארה"ב לצורך השקעה

לא מעט משקיעים ישראלים ביצעו השקעה בנדל"ן בארצות הברית בלי לבחון מקרוב את התנאים ובלי להתרשם מהנכס. עם זאת, משקיעים רבים מודעים לכך שאין כמו מראה עיניים ואין כמו התרשמות מקרוב. הוצאת ויזה לארה"ב תאפשר להכיר מקרוב אזורים שבהם ישנם נכסים או שבהם ניתן להקים מבנה או בית.

חברות השקעה רציניות ביותר שמאפשרות לישראלים השקעה באמריקה תחת מודל כלכלי מבוסס הן קרנות להשקעות נדל"ן. קרנות אלה, שפועלות באמריקה בליווי של משרדי רואי חשבון מובילים, מאגדות משקיעים לקבוצה בכדי לקדם פרויקטים שיניבו תשואה מצוינת. גם במקרה זה, בהחלט אפשר לשלב נסיעה מקדימה לארצות הברית כדי להכיר את התנאים מקרוב. יש לציין שיש כבר כאלה שביצוע השקעות נדלן בארהב בדרך זו אפילו יותר מפעם אחת. עוד יש להבין שבמקרה זה הוצאת ויזה לארה"ב לא חייבת להיות תחת הכותרת של ויזת תיירים. יש אפשרות לעשות זאת גם במסגרת נסיעה עסקית, ולצורך כך יש ויזה ייעודית ומתאימה – ויזת עסקים.

ויזה בדרך לתשואה מצוינת

יש חברות המבטיחות תשואות לא הגיוניות על השקעה בנדל"ן בארצות הברית. זהו לא פעם המקרה כאשר מציעים לישראלים לרכוש נכס נדל"ן ישן. קרנות רציניות להשקעות פועלות כיום באופן שונה. הקרנות הללו מאגדות כמה וכמה משקיעים בכדי לרכוש קרקע, להקים מבנה ולמוכרו מאוחר יותר ברווח גדול. על מנת לסבר את האוזן, על פי נתונים של חברות מוכרות בתחום כגון האפ השקעות נדל"ן, תשואה אפשרית נעה בין 17 אחוזים לבין 22 אחוזים. יש לציין שחברות כמו האפ עצמה משקיעות יחד עם המשקיעים הפרטיים באותם הפרויקטים כך שמדובר בקרן השקעות של ממש ולא בסוכנות תיווך.

בחברות רציניות להשקעות בנדל"ן מוסיפים ואומרים שיש בחירה באפשרויות ההשקעה שונות, הפתוחות בפני הלקוח. הוצאת ויזה לארה"ב לפני ההשקעה תאפשר למשקיע להתרשם מסוגים שונים של אזורים וסוגים שונים של פרויקטים העומדים לבחירתו. גם הסכום הכספי שניתן להשקיע גמיש – ניתן להשקיע סכומים החל מ-40 אלף דולר וכמובן גם הרבה מעבר לכך (אפילו בכמה פרויקטים שונים במקביל).

איך מוצאים אשרה

על מנת להוציא ויזה, אשרת כניסה לארה"ב, יש לעבור מספר שלבים. לאחר שבוחרים את הפרויקט שבו רוצים להשקיע או אפילו לפני כן נכנסים לאתר שגרירות ארה"ב או לאתר של חברות שמסייעות בהנפקת הויזה. לאחר מכן, ממלאים טופס מקוון לקבלת אשרה וכן משלמים באינטרנט את האגרה המבוקשת. מי שצריך עזרה במילוי הטופס באנגלית יכול לקבל סיוע כזה בחברות מתמחות שפועלות בישראל.

לאחר תשלום האגרה קובעים תור בשגרירות ארה"ב בישראל. בשגרירות צריך להסביר על מטרת הנסיעה, לספר על הרצון להשקיע באמריקה ולהציג מסמכים מתאימים במידה ומתבקשים לעשות זאת. את הויזה מקבלים בדואר, ביחד עם הדרכון.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה