כיצד להתכונן להשקעה בנדל"ן בארה"ב?

01.02.2016// מאת:

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים כי השקעה בנדל"ן היא אחת ההשקעות המשתלמות שיש, כאשר תשואות שניתן לקבל מהשקעה כזאת הינן גבוהות במיוחד, בעוד שהשקעה בנדל"ן מעלה את ערכה תוך שבעל הנכסים יכול ליהנות מנכס שערכו עולה והוא אינו 'מתבזבז'.

עם זאת, בארץ קשה מידי להשקיע בנדל"ן וזאת בשל המחירים הגבוהים של דירות ונכסים בכלל. בשל כך רבים מחפשים אחר אפיקי השקעה משתלמים בעוד שהנהירה להשקעה בנדל"ן בארצות אחרות (בהן מחירי הדירות נמוכים יותר) הולכת וגוברת.

ארצות הברית – השקעה משתלמת

בארצות הברית בשנות ה 2000 החלו מחירי הדירות לרדת וזאת בעקבות משבר כלכלי שתקף את המדינה. בעלי דירות בארה"ב נאלצו למכור את הנכסים שלהם בחזרה לבנקים, כאשר הבנקים רכשו את הדירות במחירים נמוכים, מה שסייע לרבים לקנות מהבנק דירות ונכסים במחירים זולים.

בשל כך, נראה שעד היום שוק הנדל"ן במקומות מסוימים בארצות הברית לא התאושש ולכן רבים מחפשים אחר השקעה טובה בנדל"ן בארה"ב.

אבל כיצד אפשר להתכונן להשקעה כזאת?

עד כמה שמחירי הדירות בארצות הברית יהיו נמוכים ביחס לארץ, עדיין להשקעה מסוג זה יש להתכונן הן מבחינת הון עצמי והן מבחינת הדרך שיש לבצע כעל מנת להשקיע בנדל"ן בארה"ב.

אז כיצד מגייסים הון עצמי?

על מנת לגייס הון עצמאי וזאת על מנת שניתן יהיה להתחיל ולחפש דירות בארה"ב להשקעה מניבה, חשוב בראשית לבדוק האם אתם יכולים לקבל הלוואה מידית לצורך ההון העצמי שלכם. הלוואה מידית ניתן לקחת מחברות חוץ בנקאיות שהדרישות שלהן מועטות יותר מהבנקים, תוך שאת הכסף ניתן לקבל באופן מידי לחשבון הבנק או במזומן.

לאחר שיש לכם את ההון העצמי המספק לרכישת נדל"ן – כדאי לשקול להיעזר בקרנות השקעות אשר מספקות את כל מה שדרוש למי שרוצה לבצע השקעות בנדל"ן בארה"ב.

מה מספקות חברות העוסקות שירותי השקעות פיננסיות בנדל"ן בארצות הברית?

חברות מסוג זה מספקות את כל המידע אודות השקעות בנדל"ן בארצות הברית תוך שהן מקנות את הכלים הנכונים למציאת אפיקי השקעה אטרקטיביים למשקיעים ישראלים.

באמצעות השירותים של חברות מסוג זה ניתן להתכונן בצורה נכונה ורווחית יותר להשקעות בנדל"ן, תוך שחברות אלה מסייעות למשקיעים למקסם את הונם האישי וההתחלתי, ולספק אפשרויות השקעה נכונות וגם טובות יותר.

חברות מסוג זה מאפשרות בעיקר בטחון כלכלי ושגשוג כלכלי תוך סיוע בתהליכי ההשקעה דרך משרדי החברות השונות שנמצאות בארץ וגם בארצות הברית.

אז אם אתם מעוניינים בהשקעה בארצות הברית בנדל"ן, זה הזמן לקחת הלוואה מידית לצורך קבלת הון עצמי והעזר בחברות העוסקות בהשקעות בארצות הברית אשר יכולות לסייע לכם להתכונן להשקעה באמצעות מומחי בנדל"ן, רואי חשבון ויועצים פיננסיים.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה