רכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב ושדרוגו

14.02.2017// מאת:

כל מי שיש לו כסף פנוי יודע עד כמה הוא נמצא בבעיה חמורה. לכאורה יתרת זכות בבנק היא דבר נפלא אך מצב השווקים כיום גורם לכך כי אין לנו הזדמנויות השקעה כך שנוכל להניב תשואה נאה על הכסף שלנו. מצב הריבית בשווקים מוביל לכך כי השקעה בבנק היא בכלל לא אופציה מכיוון שהריבית שנקבל מסגירה של תכנית חיסכון היא נמוכה ביותר.

כך רבים חוככים בדעתם האם להשקיע בבורסה, אך הבורסה היא מקום מסוכן בו אנחנו יכולים להפסיד עשרות אחוזים מההשקעה שלנו ועל כן לא נראה שזו אופציה רצינית וגם היא יורדת מסדר היום. לכאורה שוק הנדל"ן הישראלי יכול להיות אופציה נפלאה ואנו יכולים להשקיע בנדל"ן ולהרוויח תשואות אדירות. אך עלינו לזכור כי שוק הנדל"ן הישראלי ידע עליות שערים אדירות בעשור האחרון ונראה שלא לעולם חוסן. ישנו סיכוי גדול ששוק זה נכנס לקיפאון עמוק ואף לירידות וזאת עקב התערבות הממשלה.

נדל"ן בארה"ב – הזדמנות להשקעה מצוינת

אך שימו לב אל תאמרו נואש, ישנה הזדמנות נהדרת להשקעה והיא מגיעה בדמות נדל"ן בארה"ב. מאז המשבר ב-2008 ידעה ארה"ב התאוששות ניכרת והיא מהווה אופציה נהדרת להשקעה ולקבלת תשואה גבוהה על הכסף שלכם.

שוק הנדל"ן האמריקאי הוא עצום וככזה הוא אינו סובל ממחלות הנדל"ן הישראלי. ארה"ב נהנית מצמיחה אדירה, מאחוזי אבטלה נמוכים ומנתונים כלכליים מצוינים ההופכים את ההשקעה בנדל"ן שם לבטוחה ואיכותית ולכזאת שיכולה להועיל רבות לכל משקיע נדל"ן. אין ספק כי יותר ויותר ישראלים מגלים את שוק הנדל"ן האמריקאי ומבינים את היתרונות העצומים שיש להשקעה בשוק זה.

השביחו את הנכס באמצעות שיפוץ והעלו את ערכו

שימו לב אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל תשואה גבוהה על הנכס שקניתם היא לקנות נכס ישן ואז להשביח אותו באמצעות שיפוצים. כן כן גם בארצות הברית ישנם קבלני שיפוצים ואלו יכולים להשביח את הנכס שלכם בעשרות אחוזים. בהשקעה נמוכה של כמה עשרות אלפי דולרים ניתן לשדרג את הנכס שלכם ולעלות את ערכו בעשרות אחוזים. בנוסף, אם אתם פונים אל קבלן שיפוצים אתם יכולים גם לקבל דמי שכירות גבוהים יותר וזה כשלעצמו שווה המון. כמובן שהשיפוץ צריך להיות מתוכנן מא' עד ת' ולהיות מקצועי ואיכותי וזאת בכדי להבטיח כי השיפוץ יניב תשואה עצומה.

מיקום, מיקום ושוב מיקום

שימו לב השקעה בנדל"ן בארה"ב מחייבת הבנה עמוקה של השוק ובחירה נכונה של מיקום ההשקעה. חשוב להבין כי שוק הנדל"ן בארה"ב הוא גדול וכך לדוגמא אין להשוות בין סיאטל לקליבלנד. כמו כן עלינו להבין כי בתוך כל עיר בארה"ב ישנן שכונות איכותיות ושכונות פחות טובות, על כן המיקום שבו אנו קונים את הדירה להשקעה הוא משמעותי ביותר ויכול להשפיע על הצלחת ההשקעה שלנו במידה ניכרת.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה