מה היא קרן השקעות נדל"ן בארה"ב?

23.11.2016// מאת: HAP JOURNAL

לא כל מי שמחפש הזדמנויות להשקיע בנדל"ן מעוניין לעשות זאת בישראל. המחירים הנוכחיים ולמעשה אלו של השנים האחרונות הביאו לחיפוש אלטרנטיבה וזו נמצאה בארה"ב. אך לא כל מי שמתעניין בהשקעות בארצות הברית מעוניין לבצע זאת באופן מורכב יחסית, באמצעות רכישה של נכס. עבור מי שרוצה מודל השקעה הרבה יותר נוח ופשוט, עבור מי שרוצה לעשות זאת עם פחות סיכונים ובליווי צמוד של מומחים, הדרך היא לעשות זאת באמצעות קרן השקעות. מהי בדיוק קרן השקעות נדלן בארה"ב? למי זה מתאים? איזה הון נדרש כדי להצטרף?

השקעות נדלן בארה"ב – גם לחסרי ניסיוןקרן השקעות נדלן בארה"ב למימון השקעות

אז מהי בעצם קרן השקעות נדלן בארה"ב ולמי היא בדיוק מתאימה? קרן השקעות שכזאת מתאימה בראש ובראשונה לאנשים שמאמינים בארצות הברית ולאלה שמבינים ששם מצויות הזדמנויות שכל כך חסרות בארץ. יחד עם זאת, הקרן נועדה גם לאנשים שאין להם את הידע המקצועי או את הניסיון בהשקעת נדלן כדי לקבל החלטת השקעה פרטנית ומוצלחת.

כאשר בוחרים להשקיע באמצעות קרן למעשה מצטרפים לגוף מקצועי שלא רק בוחר ומסנן את אפשרויות ההשקעה הטובות. כאשר בוחרים להשקיע בצורה כזאת מצטרפים לגוף שגם מנהל את ההשקעה וגם משקיע בה כסף משלו. כך, מי שמנהל את ההשקעה הינו בעל אינטרנט ברור לקבל החלטות השקעה טובות ביותר, עם תשואה מקסימלית עבור עצמו ועבור המשקיעים שהצטרפו.

השקעה ופיזור סיכונים

הצטרפות למשקיעי נדל"ן שמאוגדים במסגרת קרנות השקעה מאפשרת לכל אחד מהמשקיעים ליהנות מיתרון ברור של פיזור סיכונים. איך זה קורה? זה קורה משום שקרן של השקעות לא מבססת את הרווחים על נכס יחיד וגם לא על מספר מצומצם של נכסים קטנים. קרנות רציניות מלוות מספר גדול למדי של השקעות בנכסי נדל"ן. ככל שהקרן גדולה יותר, כך היא מנהלת נכסים בהיקף גדול יותר. בצורה כזאת, מקבלים פיזור סיכונים מיטבי. בצורה כזאת, לא מסכנים את קרן ההשקעה ומגיעים לתשואה טובה וגם יציבה.

עבור מי שהולך לאיבוד כאשר הוא משווה מחירי נדלן של נכסים שונים, למי שמתקשה להבין מתי מחירו של נכס מהווה הזדמנות ומתי מדובר בתמרור אזהרה, השקעה באמצעות קרן היא הדרך הנכונה. קרנות מקצועיות מאפשרות לכל משקיע לקבל מידע אודות סוגים שונים של השקעות, בפרויקטים מגוונים ובאזורים שונים של ארצות הברית. כאשר מבצעים את ההשקעה כחלק משיתוף פעולה בין הרבה משקיעים מקבלים גישה לפרויקטים מעניינים שבדרך כלל נמצאים מחוץ להישג ידם של משקיעים בודדים.

מודל ההשקעה בקרן

מהו בדיוק מודל ההשקעה בקרנות שמבצעות קניית נדל"ן בארה"ב לקבוצות של משקיעים? מודל השקעה אפשרי מתבסס על ייזום פרויקטים לבניה, פרויקטים שנבחרים על ידי מומחי השקעות ואנשי כלכלה ונדל"ן. המשקיעים אינם לקוחות אלא בעלים של אחוז מסוים מסך ההשקעה, בהתאם לסכום שאותו השקיעו. המימון נמצא בפיקוח של רואי חשבון, עם בטחונות מתאימים ושמאות צמודה.

את ההשקעה יבצע המשקיע לאחר שהוא בוחר פרויקט מסוים שנראה בעיניו. השקעה בנדלן בארה"ב יכולה להתבצע גם בכמה פרויקטים במקביל, כאשר יש סכום מינימלי שאותו יש להשקיע בכל פרויקט שנראה מעניין. פרויקטים איכותיים זוכים לליווי בנקאי צמוד, מה שמראה שמדובר בהשקעות בטוחות, שעברו את הבדיקה של המערכת הבנקאית. ואיזה סכום נדרש כדי להצטרף לקרן של השקעות? הסכום משתנה בהתאם לסוגי הפרויקטים, אך מדובר בסכום הרבה יותר נמוך מזה שנדרש לצורך השקעה סולידית ברכישת נכס באפן פרטי. קרן רצינית מפרסמת מודל השקעה מסודר, עם תשואה חזויה על בסיס מודלים כלכליים.

 

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה