קורס תיווך ערך מוסף לחיים

11.10.2015// מאת: HAP JOURNAL

קורס תיווך מוצלח הוא כזה שבעקבותיו מקבלים רישיון תיווך ולמעשה גם מקצוע. מעבר לכך, לימודים בקורס תיווך גם מעניקים כישורי חיים שהולכים איתנו לכל מקום. לימודי תיווך מלמדים אותנו מה הסיכוי שנרוויח ומה הסיכונים באופן כללי. ענף הנדל"ן מגלגל סכומי כסף רבים שכדאי ורצוי ללמוד את כל האפשרויות הטמונות בו כדי להשתלב נכון בתחום.

ידע זה כוח

לימודי תיווך מקנים ידע מעמיק בכל התחומים שנוגעים לתיווך מקרקעין כגון: דיני חוזים, הגנת הצרכן וחוק מקרקעין ועוד. כמו כן במסגרת לימודי תיווך בשלל המסגרות השונות ניתן ללמוד קורסים בנושאים: עסקאות במקרקעין, הערכות שווי כלכליות לפרויקטים בנדל"ן, מימון עסקאות נדל"ן, תכנון ובניה, מקרקעי ישראל, הפקעות, פגיעה במקרקעין, ניתוח השקעות בנדל"ן, ניתוח דוחות כספיים של חברות נדל"ן, מיסוי נדל"ן, תכנון עירוני, כלכלה עירונית ועוד. כל אלו חשובים כדי שמתווכים יוכלו לתת שירותי תיווך איכותיים ללקוחותיהם.

ניהול משא ומתן

היכולת לנהל משא ומתן ביעילות חשובה מאד בתיווך. למי שלא רכש את הכישורים האלו במהלך השנים, לימודי תיווך נותנים כלים ליצירת משא ומתן, בניית טיעונים מול הצד השני, איך לגרום לצד השני להתפשר , מתי כדאי לוותר ומתי להתעקש?

איש מכירות

מתווך טוב הוא קודם כל איש מכירות. סגירת עסקאות הן חלק מסדר היום של המתווך ולכן עליו לדעת כיצד למכור/לקנות נכס ביעילות דרך שכנוע הצד השני לקנות את הדרישות של הלקוח. לימודי תיווך מאפשרים לרכוש ידע ולהתמקצע באמנות המכירה והשכנוע.

שיווק

מתווך טוב חייב להבין שיווק כדי להצליח. בלימודי תיווך רוכשים מיומנות כדי לשווק נכון נכסים לקהלי יעד מתאימים, שימוש נכון במדיה לצורך פרסום ועוד.

לסיכום, קיימים מגוון רב של קורסים בתחום הנדל"ן המקנים יתרון לאלו הלומדים במסגרתם, בטרם יעסקו במקצוע. מרבית המסלולים מקנים מידע מעשי לפעילות בשטח וכן כיצד לאתר הזדמנויות טובות. קורס נדל"ן מאפשר רכישת כישורים רבים, אך כמובן שמדובר בתחום המצריך עבודת רגליים והשקעה רבה על מנת להצליח.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה