רכישה ועיצוב נדלן בארה"ב

28.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

כשאנשים חושבים היכן להשקיע את כספם, השקעה בנדלן היא בהחלט דרך שכדאי לקחת בחשבון. בניגוד לאפיקים אחרים, כמו הבנקים והבורסות, שהתשואות בהם לא גבוהות או להיפך, בעלות סיכון רב, בשוק הנדלן ניתן בתנאים מסוימים לקבל את התשואות הטובות ביותר. אך כדי לדעת היכן להשקיע ובאילו פרוייקטים, רצוי לפנות לקרן השקעות שתדע לכוון אתכם לנכסים בעלי הפוטנציאל לרווח הטובים ביותר ותצרף אתכם להצלחה.

למה כדאי להשקיע בנדלן בארה"ב?

בעוד שוק הנדלן בישראל מצומצם ולעיתים אף במגמת ירידה, שוק הנדלן בארה"ב הוא רחב היקף ונמצא פעמים רבות בצמיחה. הערים הרבות והשטחים העצומים בה מצליחים לייבא עוד ועוד פרוייקטים עם פוטנציאל תשואה גבוה מאוד. בארה"ב פועל שוק חופשי כמעט ונטול בירוקרטיה המאפשר בנייה בהיקפים רחבים ובמהירות רבה. מחירי הנכסים יכולים להיות נמוכים מאוד ותהליך הצמיחה שלהם לעיתים מהיר. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא לא להשוות מחירי נכסים בארץ למחירים בחו"ל, זאת מכיוון והפרוייקטיים בארה"ב לדוגמה מגוונים יותר ותלויים במשתנים רבים, כמו סוג הבנייה ועלות התחזוקה שלהם בהמשך. לכן כדאי לבצע השוואה מקומית בלבד בין נכסים שונים באזור וכמובן לקבל ייעוץ מקצועי מגוף כמו למשל קרן השקעות פרטית המעסיקה מומחי נדלן שמבינים וחיים את התחום.

השקעה בנדלן באמצעות קרן השקעות היא הצטרפות להצלחה מוכחת. הנהלת הקרן אינה רק גורם מתווך בעסקה, אלא משקיעה יחד אתכם ומזרימה בעצמה הון לפרוייקט. כך שלמעשה, המשקיעים הינם שותפים למיזם כשלצידם מומחי נדלן הבקיאים בשוק הנדלן האמריקאי ויודעים היכן שווה להשקיע. השקעה בנדלן באמצעות קרן השקעות נעשית בחכמה תוך פיזור סיכון ומקסום ההון האישי, כאשר ישנו אינטרס משותף של המשקיע ובעלי הקרן שיחד יקצרו את הפירות. זאת ועוד, הקרן מלווה את המשקיע לאורך כל תקופת ההשקעה תוך מתן מענה אישי ומקצועי בעברית על כל המתרחש מעבר לים.

עוד חשוב לדעת שכיום גם למשקיעים "קטנים" יש מקום בעולם הנדלן. ניתן להשקיע גם עם סכום נמוך בקרנות השקעה מתמחות. במקרה כזה, תוכלו להשקיע גם אם אין לכם את ההון המלא להשקעה, אך חשוב לבדוק שאתם משקיעים בקרן יציבה המעורבת בפרוייקטים איכותיים הרושמים תשואה הולמת עבור המשקיעים. כמו כן, חשוב לדעת על הליך המיסוי. גם בחו"ל, קיימים מיסים ולכן חשוב לבצע את ההשקעה בצמוד למומחים בתחום. לכן הצטרפות לקרן השקעות היא צעד חכם גם מהבחינה הזו וכך תוכלו להיות בראש שקט.

עיצוב דירות קטנות לאחר השקעה

אם אתם קונים נכסים להשקעה, סביר שתרצו לעצב אותם באופן שימשכו אנשים. כמו כן, סביר גם להניח שהדירות יהיו קטנות והאתגר העיצובי יהיה כיצד ליצור רושם בחלל קטן. לשם כך כדאי לפנות למעצב פנים מקצועי שיידע להתאים את העיצוב לצרכים שלכם תוך מגבלות החלל והרצון שלכם ליצור עיצוב מרשים. כיום ישנם אלמנטים רבים שניתן לעשות מבחינה עיצובית כך שישרו אשליה של מרחב גם בחלל קטן.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה