על רכישת נדל"ן בחו"ל מקרן השקעות ועל רכישת נדל"ן בישראל?

16.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

כל בר דעת יודע שלהשאיר את הכסף שלכם בחשבון הבנק לנצח לא יועיל לך במאום. כסף שישוב סתם בבנק הוא בגדר הפסד ולכן עדיף להשקיע את הכסף שלכם במשהו מניב שייתן לכם רווחים לעתיד, עדיפות לגדולים. יש מספר דרכים בהם ניתן להשקיע את הכסף שלכם כדי לקבל רווחים, וככל הנראה הדרך הטובה ביותר, במיוחד בשנים האחרונות, היא דרך השקעה בנדל"ן.

תחום הנדל"ן הוא תחום מאוד מיוחד. מדובר בהשקעה במשהו מבטיח שרק עולה ועולה, אך עם זאת, כמו בכל תחום של השקעות – צריך לעשות את הבחירות הנכונות כדי לדאוג שהכסף שלכם באמת מרוויח לכם עוד כסף ושלא חס וחלילה תשקיעו במקומות הלא נכונים. כדי לעשות זאת נכון יש להתייעץ ולקבל שירות מקרן השקעות בנדל"ן אשר תשתמש בכסף שלכם כדי להשקיע עבורכם בזהירות וביסודיות תוך מקצועיות רבה ושירותיות אדיבה.

השקעות בחו"ל

כשאנשים מדברים על השקעות בנדל"ן, במקרים רבים הם מדברים על השקעות בחו"ל ובעיקר בארצות הברית. ישראל היא מדינה קטנה ולכן במקרים רבים הרווחים שבה יהיו בהתאם, אבל מי שמגלה הזדמנויות פז במדינות חזקות בחו"ל ימצא את עצמו בתוך מכרה זהב. לא צריך לגור סתם בבנק הוא בגדר הפסד ולכן עדיף להשקיע את הכסף שלכם במשהו מניב שייתן לכם רווחים צורך בסך הכל בקשרים הנכונים ולקרנות ההשקעות בנדל"ן יש את הקשרים האלו כדי לבצע עסקאות וכדי להשקיע בפרויקטים משתלמים עבורם ועבור לקוחותיהם, כך שבמקרים רבים לא תקבלו רק ייעוץ או השקעות חיצוניות בקרן השקעות אלא גם תוכלו להשקיע בפרויקטים של חברת ההשקעות עצמה. תנסו לחשוב על זה כעל השקעה ללא מתווך שבו האינטרס של קרן ההשקעות מרוכז כל כולו ברווח שלכם, כי רווח שלכם הוא רווח שלהם ולכן למעשה אתם מקבלים הרבה יותר ממה שאתם משלמים.

השקעות בישראל

שוק הנדל"ן בארצות הברית פורח מאוד באזורים מסוימים וחברות השקעות הנדל"ן יודעות בדיוק למצוא את המקומות האלו, אך גם בישראל ישנם מקומות ראויים להשקעה כדי להניב לכם רווחים נאים. אם תשקיעו בשוק הנדל"ן בארץ תוכלו למצוא נכסים למכירה ברעננה, הרצליה, רמת גן, תל אביב וערים נוספות שבהם שוק הנדל"ן צומח ובצורה כזאת תוכלו להיות מעורבים יותר בכל מה שקורה בנכסים בהם אתם משקיעים.

חשוב להבין שהשקעות בנדל"ן לא מצריכות מכם שום ידע בתחום הנדל"ן ובנוסף לכך לא צריכים גם סכומי כסף גדולים כדי להשיג רווחים טובים, חברת השקעות הנדל"ן תדריך אתכם בכל מה שצריך ותוכלו לקרוא גם מידע נוסף באתר האינטרנט של החברה כדי להבין יותר מה נעשה עם הכסף שלכם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה