בואו לממש חלום ישן ורכשו נדל"ן בארה"ב בעזרת המימון המתאים

11.01.2017// מאת: HAP JOURNAL

כיצד תוכלו לרכוש נדלן בארהב במימון הבנקים?בדור הקודם היה ניתן להגדיר את החלום הישראלי בצמד המילים הידוע "בית משלכם". אבל הזמנים השתנו וכבר מזמן שהחלום הזה איננו מיצג את חלומם של אותם האנשים שרוצים יותר, שחולמים בגדול. אם גם אתם שייכים לאלה שעבורם החלום הנדלני כולל רכישה של נדלן בארהב תוכלו להפסיק לחלום. בעזרת המימון המתאים תוכלו להגיע לכך. היתרונות של צעד כזה ברורים. אפשר לייצר הכנסה פסיבית ראויה. אפשר לרכוש נכס במחיר משתלם וכדאי. אפשר בצורה כזאת לדאוג לעתיד של הילדים ושל כל המשפחה. אפשר להפסיק לחלום. גם אתם יכולים להצליח.

נדלן בארהב – המחירים משתלמים

לא כל מי שמעוניין לממן רכישה של נדלן בארהב חייב להיות בעל הון יוצא דופן. למעשה, גם אם אתם שייכים לאותה שכבה גדלה והולכת של ישראלים שמתקשים לרכוש בית בארץ בשל מחירי הדיור ההולכים ומאמירים, יש לכם אפשרות להצליח דווקא באמריקה. בארצות הברית ניתן למצוא שפע של נכסים, שפע של דירות, שפע של בתים מסוגים שונים.

איך מוצאים את המחירים המשתלמים שאפשר בהחלט לממן? כל מה שצריך לעשות זה לחפש את אותן הזדמנויות נדלן בארהב. במדינה כל כך גדולה, כאשר ניתן למצוא מחירים הרבה יותר נמוכים מאשר בארץ, גם אם יש לכם הון עצמי יחסית מוגבל תוכלו להגיע לנכס משלכם. רבים מבעלי הנכסים ממשיכים לגור בישראל ונעזרים בחברות ניהול לתחזוקת הנכס וגביית דמי שכירות. במידה ורוצים סיוע במציאת נכסים משתלמים ישנם מומחי נדלן שיסייעו להבחין בהבדלים שבין הזדמנויות אמיתיות לבין הזדמנויות שהן רק למראית עין.

הלוואת משכנתא לכל מטרה

אם אתם רוצים לרכוש נדלן מסחרי, אם מה שמעניין אתכם אלה הן השקעות בנכסים למגורים או אפילו השתתפות בקבוצת משקיעים משותפת, תוכלו בקלות להפוך את הבית שיש לכם בישראל להשקעה בארה"ב. איך עושים את זה? איך מגיעים לכך מבלי שצריך למכור את הבית ואפילו מבלי שצריך לשבור תוכנית חיסכון? דרך המימון שתאפשר לכם לעשות את הצעד הזה בקלות נקראת הלוואה לכל מטרה.

מהי הלוואה לכל מטרה בראיה נדלנית? מדובר במשכנתא שאותה לוקחים מהבנק עבור נכס הקיים בישראל. הבנקים מעמידים עד חמישים אחוז משוויי הנכס כמשכנתא שנקראת הלוואה לכל מטרה. באמצעות המימון הזה ניתן לממן השקעה בנדלן אמריקאי כאשר הכנסות השכירות מספיקות גם להחזר ההלוואה וגם נותר עודף שהוא רווח נקי.

מגיעים לנכס בלי משכנתא

גם כיום המחירים בארצות הברית נותרו כדאיים ונגישים, כאשר עושים שיעורי בית כמו שצריך. כל אחד יכול בקלות לאתר מחירי נדלן ולהיווכח בכך בעצמו. וגם אם אין לכם בית בארץ או שאינכם רוצים למשכן אותו ולקחת הלוואה לכל מטרה תוכלו להגיע למצב שבו אתם הופכים לבעלי נכסים בארצות הברית.

כיצד ניתן לממן זאת גם ללא משכנתא? יש דרכים מגוונות, למשל: ניתן לקחת הלוואה על חשבון קרן הפנסיה. ניתן להיעזר בהלוואה מההורים. ניתן להשתמש בכסף שנצבר בקרן ההשתלמות או להיעזר בהלוואה בנקאית רגילה. אפשרות נוספת ומומלצת במיוחד להגיע אל המטרה, לביצוע השקעות נדלן מניבות, עוברת בשיתוף פעולה עם משקיעים נוספים. יש לכם סכום מסוים או שתוכלו לגייס מימון בהיקף שלא מספיק לרכישת נכס? בצעו השקעה משותפת עם שותף שאתם סומכים עליו. אפשרות אחרת היא להצטרף לקבוצת משקיעים שמאפשרת לכל משקיע להירשם כבעלים של פרויקט נדלני גם אם השקיע סכום יחסית נמוך ועם אפשרות לקבלת תשואה ראויה ואפילו משתלמת מאוד.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה