נדל"ן בארה"ב – סיכונים והזדמנויות שחשוב לזכור

29.10.2017// מאת: HAP JOURNAL

ההשקעה בנדלן בישראל הפכה להרבה פחות משתלמת לעומת שנים עברו. משום כך, רבים נושאים את מבטם לאפשרויות השקעה בחו"ל ובפרט – בארצות הברית. יש מגוון הזדמנויות לביצוע השקעה מצוינת, אבל אסור להתעלם גם מהסיכונים. להלן נבין יותר לגבי נדלן בארהב מבחינת סיכונים, אבל חשוב אף יותר – כיצד להתגבר על הסיכונים ולמצוא את ההזדמנויות.

נדל"ן בארה"ב – מגוון אפשרויות וחשיבות המיקוד

מי שגר בארץ וחי כאן, מי שלא חי מעולם בארצות הברית, יתקשה להבין עד כמה שמדובר באזור גיאוגרפי עצום בגודלו. הגודל העצום של ארצות הברית טומן בחובו שפע של הזדמנויות נדלן, אבל זהו גם היבט שיש עימו סיכון. מהו הקשר בין נדלן בארהב, סיכונים וגודלה של ארצות הברית? הסיכון הוא שארהב איננה מקשה אחת. לכל אזור, לכל מדינה, אפיונים שונים, חוקיים ואחרים. זאת ועוד, משקיע שיחפש לעצמו נכס להשקעה בכל רחבי ארצות הברית ימצא את עצמו הולך לאיבוד ומוציא הרבה אנרגיה לריק. אך יש פתרון וזהו המיקוד.

במקום לחפש נכס להשקעה בכל ארצות הברית, במקום ללמוד על המאפיינים השונים של כל מדינה ומדינה בתוככי ארצות הברית, בחרו אזור שנחשב למתאים מאוד להשקעה. בחרו אזור שנחשב למעניין ממש בימים אלה. התמקדו בהיכרות מאפייני אותו אזור וכך תוכלו לבחור נכס בצורה טובה ומושכלת יותר. השקעות נדל"ן בפלורידה, למשל, נחשבות לטובות מאוד. לכן, יהיה זה רעיון טוב להתמקד באזור זה. אפשרות טובה נוספת – להתמקד באזור ניו יורק.

השקעה מרחוק – סיכון אמיתי או קושי רגשי?

ישנו סיכון נוסף שטמון בהשקעה בארצות הברית. הסיכון הזה, שאנו מעדיפים לקרוא לו קושי רגשי, נובע מכך שמדובר בהשקעה מרחוק. שלא כמו השקעה בארץ, כאן מדובר בהשקעה בנכס מרוחק, שלא ניתן להשגיח עליו מקרוב. אך גם כאן יש פתרון. איך ניתן להתגבר על נדלן בארהב ומה הם הסיכונים הנובעים מהריחוק? חשוב להיעזר באנשי מקצוע אמינים, בין אם אמריקאים ובין אם ישראלים. מחפשים השקעות נדלן בניו יורק? תוכלו להיעזר במשרדי תיווך או ניהול נכסים בניו יורק. אפשרות אחרת – היעזרו בחברה ישראלית שמקדמת עבור משקיעים ישראלים השקעות בארהב. רק חשוב לוודא שמדובר באנשי מקצוע אמינים באמת, שכבר ליווי עסקאות דומות אחרות ועשו זאת בהצלחה.

היבטי חקיקה ומיסוי

אלו עוד משמעויות יש לגבי נדלן בארהב, בהקשר של סיכונים? ללא ספק קיים הסיכון שהמשקיע הישראלי איננו בקיא בכל מיני היבטי חקיקה ומיסוי. ולא מדובר רק בחקיקה כללית, השונה מזו הישראלית. יש הבדלים די ניכרים גם בחקיקת נדלן ובמיסוי הקיימים בין מדינות ארצות הברית השונות. כדאי להיעזר לעניין זה במידע שתוכלו להשיג באינטרנט או אצל משקיעים שכבר מצאו לעצמם נכסים, אך טוב יותר – להיעזר באנשים שבאמת מבינים. אל תוותרו על התייעצות עם רואי חשבון או עורכי דין שמתמחים בחקיקה ובהשקעות מעבר לים. כך תוכלו באמת לנצל הזדמנויות ולהתחמק ממהמורות ומסיכונים מיותרים.

ליווי מקצועי להצלחה

מחיריהם של נכסים בארצות הברית מגלמים בחובם שווי ריאלי שונה לגמרי ביחס לנכסים בארץ. בארצות הברית בונים מבנים בשיטות שונות, תקנות הבניה שונות, חוקים העוסקים בהשכרה הם שונים. לא ניתן להסיק מכך שנכס שנחשב לזול בהרבה לעומת נכס ישראלי הדומה בגודלו אכן מהווה הזדמנות. כיצד ניתן, אם כן, לנצל את ההזדמנויות שאכן קיימות? איך ניתן ליהנות מתשואה גבוהה יותר? חשוב שילוו אתכם אנשים שבאמת מבינים עניין. חברות לניהול נכסים, מתווכים, יועצים – בחרו אותם בקפידה. השותפים הללו לדרך יעזרו להימנע מסיכונים. כך תרכשו נכס במחיר הנכון ותוכלו ליהנות מתשואה טובה למדי ביחד עם שקט נפשי.

בחירה נכונה של ליווי מקצועי, ברוב המקרים מהווה מפתח לצלחה. ל-HAPVENTURE יש ניסיון עשים והצלחות רבות בתחום השקעות נדל"ן בארה"ב ואתם יכולים לסמוך על מומחים כמו ערן פולק מ-HAP ושותפיו שהם יעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ולהשקיע בצורה שתניב לכם תשואה גבוהה.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה