החשיבות של חזות הנדל"ן שנרכש להשקעה וסביבתו

15.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

השקעות בתחום הנדל"ן נחשבות לאפיקי השקעה יציבים ובטוחים בהשוואה לאפיקי השקעה אחרים, כמו בתחום המניות למשל. בכל אופן, כמו בכל תחום שבו עוסקים, בכדי להפיק את המרב מההשקעות שלנו, נצטרך להכיר את התחום לעומקו ולדעת מה עלינו לעשות בכדי למקסם את הרווחים.

במאמר הזה אנו מתכוונים לעמוד על החשיבות של חזות הנדל"ן שנרכש, ועל היכולת שלנו להגדיל את הרווחים אם רק נדע לעצב את הנכסים שברשותנו בתבונה.

השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל

שוק הנדל"ן בארץ נחשב לנפיץ. המחירים גבוהים, ומומחי נדל"ן רבים מעריכים שהבועה תתפוצץ בשלב כזה או אחר, מה שיוביל לירידת מחירים דרסטית. כמובן שהרעיון הזה מצביע על מגמה כללית שמתרחשת בארץ, אבל צריך לזכור שמה שקורה בתל אביב, אינו זהה למה שקורה בערי הפריפריה השונות.

בקונסטלציות מסוימות השקעה בנדל"ן בארץ עשויה להשתלם ולהניב תשואות בעתיד הקרוב. אם אתם שואפים לקבל את התשואות שלכם בעתיד הרחוק, אתם יכולים להיות יותר רגועים, שכן עתידו של הנדל"ן הנו בעליית מחירים, ואין זה משנה אם אתם בוחרים לקנות את הנכס שלכם בארץ או בכל מדינה אחרת. כאשר בוחנים את טווח המחירים לאורך עשרות שנים, מגלים שישנה עלייה מתמדת.

בשל מחירי הנדל"ן הגבוהים בארץ, ישנם ישראלים אשר מזהים את ההזדמנות ובוחרים להשקיע במדינות שבהן ניתן למצוא נכסים אטרקטיביים במחירים שאפשר לעמוד בהם. בדיוק לכאן נכנסת לתמונה ארה"ב, אשר נחשבת ליעד מועדף בעבור ישראלים שמחפשים יעדים להשקעות נדלן מניבות שנמצאים מחוץ לגבולות ישראל. ארה"ב נחשב למקום נהדר בעבור משקיעי נדל"ן מכיוון שהיא מציעה דירות ובתים במחירים נמוכים לאין שיעור בהשוואה למה שמתרחש בישראל. מה גם שמדובר במדינה עם כלכלה יציבה ועתיד מזהיר.

החשיבות של חזות הנדל"ן

אם אתם קונים נכסים במטרה למכור אותם בעתיד במחיר גבוה יותר, ישנו דבר אחד שצריך לעמוד לנגד עיניכם. כיצד תוכלו למכור את הנכס שלכם במחיר גבוהה יותר. התשובה לכך היא לשפר את החזות של הנדל"ן שבבעלותכם. בדיוק לכאן נכנסת תפקידה של אדריכלות נוף, אשר מטרתה לשפר את הנראות של הנכסים שלכם ולהביא לכדי מצב שבו שווים עולה פלאים.

אתם צריכים להבין ולזכור שאנשים בוחרים לקנות עם העיניים. כאשר אנו רואים משהו שמוצא חן בעיננו, כדוגמת דירה שמעוצבת ומתוכננת למשעי, הדבר משפיע רבות על האופן שוב אנו תופסים אותה. מבחינה פסיכולוגית, רכישה של דירה שריקה מבחינה עיצובית זה דבר שהרבה יותר קשה לנו. עליכם לחשוב מהכיוון הזה ולהבין מה אתם צריכים לעשות בכדי להגדיל את הסיכויים שלכם למכור את הדירה ברווח גדול ככל שניתן. אדריכלות נוף מקצועית תוכלו לעשות בעזרתם של אנשי מקצוע בתחום, אדריכלים שיוכלו ללוות אתכם ולעזור לכם בכל שלב הנוגע לעיצוב הנכס שלכם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה