טיפים ללקיחת משכנתא לפני רכישת נכס נדל"ן בארה"ב

23.01.2017// מאת: HAP JOURNAL

לקיחת משכנתא זו אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייו של כל אדם בוגר המעוניין לרכוש נכס  בישראל והיא מקבלת עוד יותר משנה תוקף, כאשר מדובר על רכישת נכס בארצות הברית. כיצד ניתן לצלוח את התהליך עם מינימום אתגרים? ריכזנו עבורכם כמה טיפים מועילים.

במציאות הכלכלית של היום, אחת הדרכים האטרקטיביות ביותר לרכוש נכס היא על ידי לקיחת משכנתא. אולם מה קורה כאשר הרצון הוא לרכוש נכס בארה"ב? האמת שישנם לא מעט הבדלים הנובעים הן משוק המשכנתאות המקומי, ההיבט הפיננסי והמשפטי וכן מהיבטים של מיסוי. המטרה של רוב האנשים זהה: ליהנות מהתנאים ומההחזרים הטובים ביותר, את זאת ניתן להשיג באמצעות הטיפים הבאים.

פנייה לייעוץ מקצועי

הפעם הראשונה תמיד הרבה יותר מאתגרת ולא רק בשל חוסר הידע הנלווה לדבר. לכן, כדי להימנע מטעויות הרות גורל, כאלו שיגרמו להפסדים כלכליים, רצוי וכדאי לפנות למומחים בתחום על מנת לקבל הכוונה. חברות ייעוץ משכנתא יוכלו לסייע לכם להגיע להחלטות טובות יותר, תוך שימת האינטרסים שלכם במרכז. כמו כן, היכרותן עם תחומי המשפט, המיסוי והפיננסיים בארה"ב יוכלו לקצר עבורכם תהליכים ולסייע לכם להימנע מלהחכים על חשבון הניסיון שלכם, כי גם מטעויות לומדים.

תהליך לקיחת משכנתא – השוואה לישראל

התהליך של לקיחת משכנתא לרכישת נכס בארה"ב בעל קווי דמיון לתהליך המקובל בישראל. בשני המקרים יש צורך בקיומו של אשראי בבנק וככל שהון הקיים בבנק עולה, כך עולה גם הסיכוי לקבל אישור על המשכנתא. בישראל, בכל מקרה של התחייבות גדולה כמו לקיחת משכנתא, מומלץ לפנות להתייעצות ראשונית לחברות ייעוץ משכנתאות מנוסות המתמחות ברכישת נכסים והשקעות נדלן בישראל. חברות אלה יוכלו לסייע לכם לקבל את התמונה המלאה ומתוקף כך את ההחלטה הטובה ביותר לעתידכם כאן בישראל.

אם אתם מעוניינים ברכישת נדלן בארה"ב – בכל הנוגע למיסוי, חוקי המיסוי בארה"ב הופכים את המשכנתא להרבה יותר אטרקטיבית. חוקי המס שונים מאלו בישראל ולכן מציעים אפשרויות אשר יכולות להוביל לחיסכון משמעותי במסגרת התשלומים החודשיים, כמו למשל קיזוז הריבית. עם זאת, מדובר בתהליך בירוקרטי אותו רצוי וכדאי להכיר בטרם הצעד הראשון, ולו רק על מנת לפשט ולייעל אותו.

כניסה לפרויקטים קיימים

לא פעם הדרך תהיה פשוטה יותר כאשר היא כבר סלולה ולכן במקום לרכוש נכס באופן עצמאי ולעבור את הכל לבד, אנשים רבים קופצים על ההזדמנות של פרויקטים קיימים וקבוצות רכישה בחו"ל. בדרך זו זוכים מטעם החברה לכל הליווי הדרוש, החל משירותי חשבונאות, דרך ייעוץ משפטי ועד לדאגה לנכס עבורכם בעתיד.

על פי רוב ,לחברות נדל"ן גדולות יש גם הון רב יותר וקלף מיקוח טוב יותר, כך שהן יכולות לסייע בתהליך של לקיחת משכנתא ולהתמודד מול הבנקים השונים. עבודה עם חברה מסודרת יכולה לזרז ולהקל על תהליך לקיחת המשכנתא ולהגדיל את הסיכוי לקבלת תשובה חיובית.

בין אם החלטתם לעשות זאת בעצמכם ובין אם לחבור לחברה גדולה שמתמחה בדירות להשקעה בארצות הברית אין חכם כבעל ניסיון. ניסיונם של מקצוענים בתחום יכול לקדם אתכם ולסייע לכם לקבל משכנתא בתנאים נוחים וביתר קלות.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה