מדוע כדאי להתעניין ברכישת נדל"ן בארה"ב?

21.12.2017// מאת: HAP JOURNAL

לפני עשור או שניים רק מתי מעט מקרב הציבור בארץ הביעו עניין בהזדמנויות נדל"ן הממתינות בחו"ל. אך דברים רבים אירעו בשנים האחרונות, כך שהתמונה כיום שונה בתכלית. לא רק אנשי עסקים או אילי הון מחפשים הזדמנויות מעבר לים. אנשים מכל הסוגים, ובהם צעירים, בעלי משפחות וגם פנסיונרים מתחילים להבין – נדל"ן בארה"ב עשוי להתאים גם בשבילם, כאפשרות אטרקטיבית להשקעה. אם גם אתם רוצים להצליח וגם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, נסביר מדוע שווה להתעניין ברכישת בתים להשקעה בארה"ב וגם כיצד תוכלו להצטרף למשקיעים מנוסים.

נדל"ן בארה"ב הרבה יותר זול

הסיבה הברורה והפשוטה שבגינה כדאי להתעניין ברכישת נדל"ן בארה"ב היא זו – בארצות הברית הנדל"ן הרבה יותר זול ביחס לישראל. כמובן, שאנו לא מדברים על כל סוגי הנדל"ן ועל כל סוגי הנכסים, אולם אם נשווה בין הזדמנויות נדל"ן בארה"ב לבין הזדמנויות בישראל התמונה הינה חד משמעית. בארצות הברית ניתן להשיג נכסים טובים במחיר שיכול להגיע למחצית ולפעמים גם פחות ביחס לנכס סביר בישראל. כאשר מחירי הנדל"ן בארץ מקשים יותר ויותר על ביצוע השקעות מקומיות, אין פלא ששווה לפקוח את העיניים ולחפש פתרונות אחרים.

אך מילה של אזהרה – לא כל נכס בארה"ב שנראה לכם זול מאוד הוא באמת כל כך משתלם. כדי להבין מתי המחיר מגלם באמת הזדמנות אמיתית יש לבצע שיעורי בית, להשוות בין מחירי נכסים באזורי ביקוש, לבדוק בסוכנויות או להתייעץ עם אנשי נדל"ן מבינים. ואם רוצים להיעזר במשקיעים מקצועיים, הרי שאפשר בהחלט להצטרף לקרן השקעות בנדל"ן. כך, בעצם משתתפים ביחד עם משקיעים נוספים, ברכישת נכסים מניבים או בייזום פרויקטים בעלי פוטנציאל רווחיות ניכר.

תשואה עדיפה בסיכון נמוך

לא רק המחיר של נדל"ן בארה"ב הרבה יותר נוח מאשר הנדל"ן הישראלי. בנוסף, התשואה שניתן לקבל כיום על ביצוע השקעה טובה עולה על זו שמקבלים בארץ. אם יש לכם הון עצמי או שאתם רוצים לבצע השקעה ממונפת אבל רוצים במקביל תשואה משופרת, נדל"ן מניב בארה"ב מהווה הזדמנות נאותה. אך גם כאן, נדגיש כי לא ניתן לצפות לתשואה פנומנלית, שכן מחירי הנכסים נמצאים בעליה ומשבר הנדל"ן כבר עבר בהרבה את שיאו. כיום, אפשר ליהנות מתשואה נאה כאשר ביחד עם זאת נהנים גם מסיכון נמוך. במיוחד הדבר נכון כאשר לא ממהרים לרכוש נכס אלא מבצעים קודם לכל בדיקת נאותות ראויה. נכס באזור טוב, עם שוכרים טובים – זה לא חלום.

מגוון בלתי נדלה של אפשרויות

יש כאלה שמכנים את ארצות הברית בחיבה – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. זה תמיד היה נכון וגם היום מסתתרות בה לא מעט הזדמנויות ששווה לאתר. למי ששכח או לא ידע, נזכיר כי שטחה של ארצות הברית קרוב לעשרה מיליון קילומטרים רבועים. ארצות הברית היא ביתם של למעלה מ-300 מיליון תושבים ומעל לכל – זו מדינה שאליה מהגרים בכל שנה אזרחים מכל רחבי הגלובוס. אז אמנם לא כל נכס מהווה הזדמנות, אבל מי שישקיע, יברר, יחפש ויתעניין ימצא בסופו של דבר את ההזדמנות שמחכה לו.

רוצים למצוא בקלות את ההזדמנות שלכם? רוצים את הדרך הטובה ביותר לרכישת נדל"ן בארה"ב גם אם אין לכם מושג מהיכן להתחיל? גם אם יש לכם הון לא גדול לצרכי השקעה, תוכלו להצטרף ל- HAP INVESTMENTS, קרן יזמית נדל"ן בעלת הצלחה מוכחת. מנהלי הקרן משתתפים בהשקעה ומתמחים ביזום נדל"ן בינלאומי. ניתן להצטרף להשקעה במספר פרויקטים במקביל או בפרויקט אחד, לפי רצונכם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה