היבטים שונים של השקעה בנדל"ן בארה"ב

28.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

השקעות בנדל"ן הן אחד מסוגי ההשקעות הפופולריים ביותר, שכן ערכם של נכסים מסוג נדל"ן בדרך כלל נשמר ואף יכול לנסוק מעלה. אך כשמחירי הדירות, הבתים והשטחים בארץ כל כך יקרים, מה עושים? נכון! משקיעים בחו"ל ואיזו מדינה מושכת אותנו יותר מאשר ארה"ב – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות? מה גם שאפשרויות ההשקעה בנכסי נדל"ן בארה"ב הוא באמת אינסופי ומגוון, כך שאין כל כך מה להתלבט בעניין. מה שכן, חשוב לעשות את זה נכון.

למה כל כך כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב

למה כדאי לבצע השקעה בנדל"ן בארה"ב? אד קודם כל, כפי שציינו, יש לכם המון אפשרויות השקעה בארה"ב – בבתים פרטיים בעיר מרכזית, בשטח מגורים באזורים הכפריים לרבות אורוות ושטחי חקלאות, בדירות קונדו בערים הגדולות (דירות שהן יחסית קטנות בגודלן ויש להן ביקוש גבוה מאוד על ידי כל הצעירים שמגיעים לעיר הגדולה), במשרדים, במפעלים, בשטחים המיועדים לבנייה ועוד. כשיש יותר אפשרויות, יותר קל להתאים את סוג ההשקעה האידיאלי עבורנו.

השקעות נדלן בארצות הברית אמורות בשאיפה להניב הכנסה שוטפת בדולרים, בין אם תבחרו להשכיר את הנכס שתרכשו או למכור אותו בעתיד – במיוחד שיש עניין גדול מאוד בהשקעות נדל"ן בארה"ב על ידי אנשים מכל העולם – מה שאומר שהביקוש תמיד יישאר גבוה. דבר נוסף, הרשויות בארה"ב עובדות כמו פלס – מה שמאפשר לכם להתנהל מולם בצורה קלה ונוחה ולא רק מולם – גם מול השוכרים שלכם, שכן האמריקאים נחשבים לטיפוסים נוחים לתקשורת.

היבטים משפטיים של השקעה בארה"ב

לפני שאתם רצים לקנות בית בארה"ב או כל נכס נדל"ן אחר, יש כמה דברים שכדאי שתדעו. דבר ראשון, דעו שאתם יכולים להשקיע בארה"ב והמדינה אף מעודדת רכישות של משקיעים מחו"ל אבל, דעו גם שהשוק האמריקאי שונה מהשוק הישראלי ויש להם חוקים וכללים משלהם. עו"ד מיכאל הנטר, עו"ד מנוסה בנדל"ן ובעסקאות בינלאומיות, מסביר כי ישנן סוגיות משפטיות רבות בעסקאות נדל"ן שחשוב לטפל בהן בצורה נכונה ולכן ממליץ להתייעץ עם משפטן מומחה בתחום, לפני שאתם מתחייבים לעסקה כלשהי.

היבט נוסף הוא נושא החלוקה למדינות – ארה"ב מורכבת ממדינות, שבכל אחת מהן יש חוקים שונים. למעט החוק הפדראלי שחולש על פני ארה"ב כולה, לכל מדינה יש את החוקים שלה הנוגעים לענייניה הפנימיים – כלומר המיסים והכללים שחלים על רכישת בית בקליפורניה, לא יהיו זהים לאלה החלים על במדינת ניו – יורק למשל.

ליווי מקצועי בדרך להשקעה בארה"ב

בכדי לבצע השקעה חכמה ובטוחה, כדאי שתיקחו ליווי מקצועי שיבהיר לכם את כל הפרטים שאינכם מכירים באשר להשקעה שלכם. כשאתם שוכרים שירות של קרן השקעות שבונה פרויקטים בארה"ב, אתם יודעים שאתם יכולים להיות שקטים, כיוון שאלה יספקו לכם לא רק הזדמנויות השקעה אקסקלוסיביות, אלא גם ידריכו ויכוונו אתכם בין חוקי המשחק של האמריקאים, בכל מדינה בה תבחרו להשקיע.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה