אילו סוגי ייעוץ יכולה לתת קרן השקעות נדל"ן בחו"ל?

27.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

רכישת נדל"ן בחו"ל למטרת השקעה, ובפרט בארצות הברית שמתאפיינת בשוק נדל"ן שלא רק מספק תשואות גבוהות אלא גם נהנה מיציבות ומתנופת פיתוח בחסות ממשל טראמפ, מחייבת תשומת לב לפרטים רבים והתעמקות בכל מרכיבי העסקה – כדי שלא לגלות מאוחר מדי שעקב שיקול דעת לקוי או אי ידיעה כזו או אחרת הרווחים מההשקעה נשחקו.

בעידן הנוכחי, שבו מידע רחב היקף כמעט בכל תחום נגיש לכולנו, ובהקשר זה כדאי לדעת כי מאפיין חיובי נוסף של שוק הנדל"ן בארה"ב הוא היותו משוכלל באמת וכזה שמאפשר להתעמק בו, בין השאר באמצעות אתרי אינטרנט רלוונטיים, כל אחד וכל אחת כמעט יכולים להתעמק בכוחות עצמם בכל המרכיבים החשובים של עסקאות נדל"ן – אבל דרך זו גוזלת זמן יקר ובנוסף עלולה לגבות שכר לימוד גבוה (שהרי לא תמיד יודעים מה לחפש). בהתאם ההמלצה היא להשקיע בנדל"ן בארה"ב באמצעות קרן שזהו תחום התמחותה, השקעות נדל"ן. אנשי המקצוע של קרן שכזו גם מספקים ייעוץ רלוונטי ויקר ערך בכל הנושאים החשובים כגון ייעוץ משפטי או ייעוץ בנושאי מיסוי וכמו כן מעניקים שירותי ייעוץ משכנתא.

מה כדאי לקנות?

הייעוץ הבסיסי שמעניקה הקרן להשקעות לצורך מי שמחפש אפיקי השקעות נדלן בחול, הוא כמובן לגבי מה כדאי לקנות, וליתר דיוק איפה ישנו הסיכוי הגבוה ביותר למצוא נכס מניב. בהקשר זה כדאי לזכור שארה"ב היא מדינה ענקית (כ-10 מיליון קמ"ר, כמו 500 מדינות ישראל) ובהתאם גם אם שוק הנדל"ן בארה"ב מספק תשואות נאות מאוד, לא בהכרח בכל עיר כך המצב, ולמעשה ישנם הבדלים גם בין שכונות שונות ואפילו בין רחובות שונים באותה שכונה, וחשוב מאוד לדעת איפה למקד את החיפושים ואיפה נמצאות ההזדמנויות המשתלמות באמת.

הייעוץ כולל גם מידע לגבי סוגי נכסים שונים (בית פרטי/ קונדו/ נכס מסחרי וכו') ולגבי הדגשים החשובים שיש לבחון בכל עסקת נדל"ן שמוצעת לכם.

בנוסף כל עסקת רכישת נדל"ן, ובוודאי בחו"ל, הינה גם עסקה מורכבת מבחינה משפטית וחשוב מאוד לתת את הדעת על כך – ובהתאם קרן השקעות בחו"ל מספקת גם ייעוץ משפטי מקיף. כאמור ייעוץ מיסוי הוא עוד חלק בלתי נפרד משירותי הייעוץ של קרן השקעות איכותית, שכן בארה"ב מוטלים גם מסים פדרליים וגם מסים נפרדים בכל מדינה. כשלוקחים בחשבון שבנוסף יש לשלם מס הכנסה גם בארץ, מובנת החשיבות של ייעוץ המס.

איך לממן את ההשקעה?

הכדאיות הגבוהה של השקעות נדל"ן בארה"ב מצדיקה גם לקיחת הלוואה או משכנתא כדי לממן את רכישת הנכס, ועל-מנת שגם מרכיב זה יתבצע באופן המשתלם ביותר תוכלו לקבל שירותי ייעוץ משכנתא.

למעשה מדובר על שירותי ייעוץ משכנתא מתקדמים שמובילים אתכם לאופציה הכדאית ביותר, הן מבחינת עלות ההלוואה והן מבחינת תקופת ההחזר וצמצום מרכיב אי הוודאות, מבין כל האפשרויות של משכנתאות גם בארץ וגם בארה"ב.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה