יועץ השקעות נדל"ן בארה"ב – למקסם את הרווח

16.02.2015// מאת: HAP JOURNAL

נדלן בארה"ב

ענף הנדל"ן בארה"ב חווה בשנים האחרונות שיקום  לאחר צאתו ממשבר האשראי העמוק שנמשך מספר שנים. בתום השנים הקשות, ניתן לראות כיום עליה במחירי נדל"ן בערים המרכזיות ברחבי ארצות הברית. עם זאת, כל יועץ השקעות נדל"ן בארה"ב ידגיש ויאמר כי עליות מחירי הנדל"ן בארה"ב אינן אחידות והן משתנות בין האזורים שספגו ירידות מחירים עמוקות לבין אלו שנפגעו פחות מהמשבר. האזורים שנפגעו פחות מציגים עליות מחירים מתונות יותר מאשר האזורים בהם היתה צניחה משמעותית של מחירי הנדלן. לפי המספרים שמציג בנק ההשקעות האמריקאי ג'י.פי.מורגן, שוק הנדל"ן בארצות הברית מונה כיום  כ 132 מליון יחידות דיור. 80 מליון מתוכן הן יחידות דיור בבעלות פרטית, ומספר נכבד של 12 מליון יחידות דיור מיועד להשכרה. בנוסף ליחידות הדיור המיועדות למגורים, קיים בארה"ב שוק של נדלן מסחרי.

 

תשואה גבוהה

 

בשל רמות הריבית הנמוכות במשק הישראלי, התשואה שניתן להשיג על אפיקי השקעה ללא סיכון אשר משתלמים לטווח הארוך היא נמוכה עד אפסית. במצב זה, משקיעים סולידיים צריכים למצוא לעצמם אפיקי השקעה אחרים, מחוץ לקופסה. השקעות נדלן בארהב מציעות שילוב אופטימלי של תשואה גבוהה לטווח ארוך, וסיכון קטן, ובכך הן הופכות לאפיק השקעה אטרקטיבי במיוחד. מצד אחד, תשואה גבוהה בדמות דמי השכירות המתקבלים מהשכרת הנכס, ומצד שני, עליה בערך הנכס לאורך השנים.  גם לאחר שהבאנו בחשבון את ההוצאות הנלוות לרכישה ואת הוצאות התפעול והאחזקה השוטפות, מדובר בעסקה משתלמת.

 

אפיקי השקעה בנדל"ן בארה"ב

 

ישנם שלושה אפיקי רכישת נדל"ן בארה"ב, ובכולם יצא המשקיע נשכר אם יוועץ ביועץ השקעות נדל"ן בארה"ב.  האפיק הראשון הוא רכישה במזומן, האפיק השני הוא רכישה על ידי קבלת משכנתא מבנק בארה"ב, והאפיק השלישי הוא רכישה באמצעות קרנות רכישה ייעודיות המתמחות בהשקעה בבתים פרטיים.

 

למה להיעזר ביועץ השקעות נדלן בארצות הברית?

מהי קרן השקעות נדל"ן בארה"ב

 

בכל אפיק רכישת נדל"ן, יהא במזומן, במשכנתא או באמצעות קרנות הרכישה היעודיות, יועץ השקעות נדל"ן בארה"ב הוא נכס שאין לוותר עליו. הוא יכול לעשות את ההבדל בין עסקת נדלן מניבה לבין עסקה בה תשימו את כספכם על קרן הצבי. כאשר אתם מסתייעים בשירותיו של יועץ נדל"ן, אתם יודעים שיש איש מקצוע אשר מתמצא בכל הפרטים הקטנים החיוניים כל כך לביצוע עסקת נדלן מוצלחת. ישנן שאלות רבות שהמענה עליהן מורכב מכדי שאפשר או כדאי להתמודד עמן לבד וללא ליווי של איש מקצוע, ופרטים רבים שצריך להתמצא בהם. יועץ השקעות יודע מהם האזורים המבוקשים ומה תמהיל האוכלוסיה בהם. הוא יודע איזה סוג נכס אפשר וכדאי לרכוש בהתאם לתקציב שלכם, הוא יודע כיצד להתנהל מול שלטונות המס בארה"ב והיכן ניתן לקבל תשואה מיטבית להשקעתכם. יועץ נדל"ן איכותי יכול להפנות אתכם לחברת ניהול אשר תדאג לכל ההיבטים של השכרת הבית, הקשר מול השוכרים, הטיפול בתשלומים, תחזוקת הבית השוטפת ודאגה לכל צרכי הדיירים, ובכך בעצם לאפשר לכם ליהנות מהכנסה פסיבית שלא תדרוש מכם כמעט מאומה.

לסיכום, שוק הנדל"ן בארה"ב מספק הזדמנות נהדרת להשקעה סולידית בתשואה גבוהה לטווח ארוך. על מנת שתוכלו להפיק את המירב מהשקעה כזאת, חשוב מאד להיעזר בשירותי יועץ השקעות נדל"ן מקצועי.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה