5 טיפים שיסייעו לכם לבצע השקעת נדל"ן מוצלחת

04.06.2018// מאת:

תחום הנדל"ן הולך ומתפתח מדי שנה ואין אדם שאינו חושב שהשקעה בנדל"ן הינה השקעה נבונה. מחשבה זו מדויקת למדי מכיוון שמחירי הדירות עולים מיום ליום ויחד עמם גם מחירי הנדל"ן המסחרי. אם יש ברשותכם נכס, בין אם הנכם מתכוונים לגור בו או רק למטרות השקעה – הנכם נמצאים ביתרון כלכלי משמעותי מכיוון שמרבית השקעות הנדל"ן מתגלות תוך פרק זמן קצר כהחלטה נכונה. עם זאת, חשוב לבצע את ההשקעה בנדל"ן בצורה נכונה, מבוקרת ומדויקת – וזאת על מנת שאכן תמצאו את עצמכם במקום של רווח ולא להפך.

ביצוע השקעת נדל"ן מוצלחת – איך עושים את זה?

במידה ואינכם בקיאים בתחום הנדל"ן אך יש באמצעותכם את היכולת להשקיע ואכן אתם מעוניינים בכך – רצוי לפנות לקרן משקיעים. קרנות משקיעים נועדו לאפשר למשקיעים פוטנציאליים למצוא אפיקי השקעה נכונים עבורם ולהביאם למצב של רווח וצמיחה. בקרן המשקיעים ישנן אנשי מקצוע העוסקים בתחום ההשקעות מזה זמן ממושך ויש ברשותם את כל הפרטים הנחוצים כדי לבצע השקעה מושכלת.

במידה והחלטת לבצע השקעה בנדל"ן, גם אם זוהי השקעה של סכום כסף של כמה מאות אלפי שקלים בנדל"ן וגם אם מדובר בהשקעות גדולות – חשוב לפעול בצורה נכונה ולבדוק היטב "את הקרקע".

השקעות בנדל"ן בסכומים קטנים יחסית – האם זה אפשרי?

השקעה בנדל"ן אפשרית ומומלצת תמיד, גם אם יש ברשותכם סכומים לא גבוהים. כיצד זה נעשה? על ידי הכוונה וייעוץ נכונים תוכלו לבצע השקעת נדל"ן גם כאשר יש לכם סכומים קטנים יחסית. הזרקור לא צריך להיות רק על הסכום של המשקיע אלא יותר על מה ההשקעה שלו תניב בהמשך. לכן, לפני שמשקיעים בנדל"ן צריך לבדוק מהם הסיכונים, מהן האפשרויות ואף להתעמק ולברר מה ניתן לעשות במידה וההשקעה לא תשתלם.

חמישה טיפים להשקעת נדל"ן נבונה :

  1. רכישת דירה, בין אם זו דירה קטנה ופשוטה או גדולה ומפוארת – תמיד נחשבת להשקעה מעולה. דירות תמיד מושכרות, אמנם ההכנסה החודשית יכולה להיות נמוכה יותר אך בכל זאת תצליחו להחזיר את ההשקעה תוך פרק זמן קצר.
  2. השקעת נדל"ן לא חייבת להיות דירת מגורים – תוכלו גם להשקיע את כספכם בחניה בבניין משרדים. לא רבים חושבים על כך אך האם זה משנה מהיכן יכנס הכסף? הרי בבנייני משרדים ישנן תמיד מכוניות – החניה עולה כסף ורבים מעדיפים שתהיה להם חניה פרטית ושמורה. זוהי אחת האופציות להשקעה נבונה, רצוי כי החנייה תהיה באזור מרכזי ופופולרי.
  3. רכישת נדל"ן באירופה – אחת הדרכים להשקעת נדל"ן מצוינת היא רכישת דירה באחת ממדינות אירופה כאשר יש ברשותכם אזרחות אירופאית. אזרחים אירופאיים נהנים מהטבות והקלות משמעותיות ברכישת נכסים באירופה ולכן זו יכולה להיות דרך מדהימה להרוויח כסף.
  4. השקעה בנדל"ן בחו"ל יכולה להתאים לכלל האוכלוסייה שרואה לנכון להשקיע את כספה בנדל"ן. לרוב, פונים לכיוון זה אנשים שלא מעוניינים להשקיע בנדל"ן בישראל או שיש ברשותם סכום המאפשר להם להשקיע רק בחו"ל. תחילה, חשוב לבדוק היטב את השטח ולברר אם אכן מדובר באזור מבוקש ומה מצב הנכס. במקרים רבים השקעה בנדל"ן בחו"ל כוללת הוצאה נמוכה יותר מהשקעה בנדל"ן בארץ ומביאה להכנסות חודשיות מכובדות.
  5. רכישת חנות הינה אופציה טובה גם כן להשקעת נדל"ן, עם זאת חשוב לערוך סקר מפורט על החנות, על המיקום ועל הפוטנציאל העתידי שלה. היתרון של רכישת חנות הוא שמחיר של חנות בדרך כלל אינו גבוה ומתאפשר גם לאלו שיש ברשותם רק סכומי כסף נמוכים.
לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה