איך להצליח עם השקעות נדלן בניו יורק

27.01.2019// מאת:

בנדל"ן, אין דבר כזה "ללכת על בטוח". אי אפשר לבחור נכס להשקעה כמו שבוחרים כרטיס הגרלה.  הטלטלות שידענו בעשור האחרון הבהירו שאי אפשר לבחור נכסים בקלילות ולצפות להצלחה מתמשכת. בעת הנוכחית, מי שרוצה להשקיע בחו"ל, צריך לבחור את הנכסים בצורה זהירה ושקולה. אחד המוקדים המומלצים להשקעות תוך סקירת מכלול הפרמטרים הנחשבים היא מדינת ניו יורק. על פי הכללים שלהלן תוכלו גם אתם לבצע השקעות נדלן בניו יורק בצורה זהירה, נכונה וכמובן, גם רווחית.

מהם המוקדים לביצוע השקעות נדלן בניו יורק

נכסים בניו יורק, לצד נדל"ן בפלורידה צפויים, כך על פי אנשי נדל"ן אמריקאים, להיות טובים להשקעה בשנה הקרובה. דבר זה ניתן לראות על פי הצפי להמשך עליות המחירים. עובדה זו מראה כי פוטנציאל ההשבחה עדיין קיים. כדי להבין מהם במיוחד האזורים המתאימים לצורך השקעה בניו יורק, יש לבדוק לא רק מה חושבים המשקיעים. צריך לבדוק לאן נוהרים תושבי העיר או אלה המגיעים אליה ממדינות אחרות בארצות הברית. השקעות נדל"ן בניו יורק צפויות לזרום במידה רבה לערים הבאות: ניו יורק סיטי, יונקרס, רוצ'סטר, אולבני וסירקיוז. אך גם בתוככי אותן ערים חשוב להתמקד בשכונות החמות, המבוקשות.

מוקדי תעסוקה ולימודים

אחד הכלים שבהם כדאי להיעזר, כאשר רוצים לבצע השקעה בנדלן בארה"ב הוא בדיקה של מוקדי תעסוקה. גם כאשר מדובר על השקעות נדלן בניו יורק, זהו כלל אצבע שמאוד יעזור לכם להשקיע ולהצליח. בדקו אך ורק נכסים אשר מוצעים לכם באזורים שבהם נתוני התעסוקה טובים. אפשר אף לחפש את המקומות הצומחים, שם נתוני האבטלה נמצאים בירידה בשנה האחרונה. בלי ספק, רכישה של נכס בקרוב לאזורים נחשבים כמוקדי השכלה (סמוך לאוניברסיטאות ומכללות) מהווה דרך טובה להשיג שקט נפשי. אגב בניו יורק קיים כיום ביקוש ער להשכרה של נכסים המצויים בגישה נוחה לחנויות כגון סופרמרקטים. מתברר כי חנויות רבות שנסגרו כאשר עברו הסבה למגורים יצרו מחסור מסוים. לכן, אם מציעים לכם נכס בקרבה לחנויות נוחות או מרכולים מקומיים, זו סימן נוסף לכך כי מדובר בעסקה מוצלחת.

איך בודקים את מחיר השוק

כל מי שרוצה להיכנס בחוכמה לשוק הנדל"ן צריך להכיר את סודות התמחור. קניית נדל"ן בארה"ב מבלי לבדוק מהו מחיר הנכסים הריאלי עלולה להביא למפח נפש. לפני הרכישה התייעצו ובדקו לגבי עלויות באחת או יותר מהדרכים הבאות. ישנם אתרים אמריקאים שבהם מפרסמים נתוני מכירות של נכסים אמיתיים. ניתן לבדוק עם חברות נדל"ן ישראליות הפועלות בחו"ל ואשר מציעות השקעות לישראלים בצורה של שותפות (למשל קרנות השקעה). אם יש לכם חברים שמתגוררים בניו יורק, תוכלו לקבל נתונים "מהשטח". אפשר גם לקרוא סקירות כלכלות וסקירות נדל"ן בעיתונות האמריקאית המקומית.

אין תחליף לשיעורי בית

עוד טיפ חשוב לפני שמבצעים השקעות נדלן בניו יורק: תמיד העמידו על הפרק יותר מנכס אחד לרכישה. אל תקנו מיד את הנכס הראשון שמציעים לכם. בדקו, השוו, התייעצו ושאלו. יש כיום לא מעט דירות להשקעה בארצות הברית ולתחושה שתקבלו לאחר שתאספו מידע אין תחליף. שקללו את עלות הנכס ביחס לתשואה הצפויה מההשכרה. בדקו האם יש צורך לבצע השבחה או שהנכס מתאים לכניסה מידית. חשוב לקחת בחשבון את עלות ניהול הנכס מרחוק, בהנחה שאין לכם איש קשר שמבצע עבורכם את הטיפול בנכס ללא עלות. כאשר אתם יודעים ומבינים יותר, אתם יכולים למצוא את הנכסים המוצלחים ולשלם עבורם את המחיר הנכון, בזמן הנכון.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה