בואו לפתוח עסק פרטי משלכם בזכות השקעות נדל"ן בארה"ב משתלמות

26.12.2016// מאת: HAP JOURNAL

כדי לבנות בסיס רציני של הון יש צורך להשקיע את כספיכם בצורה חכמה. לרוב, שכיר מן השורה יתקשה להגיע להון משמעותי כפי שניתן למצוא אצל בעלי עסקים פרטיים או יזמים מצליחים. דרך טובה ומוצלחת בכדי להגיע להכנסה יפה ולרווחים נאים היא לבצע השקעות נדלן בארהב. אך מה לגבי האפשרות לשלב בין השניים? האם השקעות בנכסים בארצות הברית יכולות להתבצע במקביל לפתיחת עסק משלכם? או במקביל לפעילות עסקית יזמית ובעלת פוטנציאל רווחים נאה במיוחד? מסתבר שכן, ויש כמה דגשים שכדאי להקדיש להם את תשומת הלב הראויה.

השקעות נדלן בארהב – רישום כחברה

יש כאלה שמבצעים השקעות נדלן בארהב ורושמים את הנכס על שמם. אך מסתבר שלא תמיד זהו הצעד הנכון. ישנם מצבים שבהם החלטה נכונה יותר תהיה לבצע רישום של הנכס על שמה של ישות עסקית – על שם של חברה. מתי זה יכול להתאים? יש לכך נגיעה ישירה להיבטים של שיקולי מס. בנוסף, יש משמעות לעלות הנכס או הנכסים שבהם משקיעים וכן לאופן ניהול ההשקעות.

לא כל השקעה בנדלן כדאי לבצע על סמך התאגדות של חברה או עסק. כדי לבדוק מתי זה מתאים והאם זה כדאי, יש להתייעץ עם עורך דין או מומחה למיסים הבקיאים בהשקעות ובפרט – השקעות בשוק האמריקאי.

הכנסה שוטפת והקמת עסק

מלבד היבטים חשובים של מיסוי נדלן בארהב, יש גם הקשרים נוספים שבהם כדאי לקחת בחשבון השקעה בנדלן ופתיחה של עסק עם פוטנציאל. דוגמא לכך ניתן למצוא בקרב כל אותם האנשים שחולמים להקים עסק עצמאי אך חוששים לגבי הביטחון הפיננסי של עצמם ושל המשפחה. כיצד נכס באמריקה נכנס לתמונה? זה נכנס לתמונה בתור כרית ביטחון המספקת לכם הכנסה שוטפת.

מי שמבצע השקעה טובה מקבל נדלן מניב – כלומר הכנסות משכירות שזורמות לחשבונו באופן קבוע. כאשר ההכנסה הזאת נלקחת בחשבון, אפשר במקביל לממש את החלום של הקמת עסק, בהתאם לסגנון המתאים לכם – זה יכול להיות עסק כגון חנות מקוונת, עסק קמעונאי, חברה לייצור, עסק לעיצוב פנים וכן הלאה. בתקופת הזמן הראשונה, כאשר העסק עוד בהרצה, מהווה ההכנסה משכירות סוג של רשת ביטחון. עוד לפני שהעסק מניב את הפדיון המצופה יש הכנסה חודשית בטוחה שניתן להתקיים ממנה.

מצטרפים לעסקי הנדלן

לא רק עסקים חיצוניים ניתן ליזום במקביל להשקעה בנדלן בארצות הברית. מי שיש לו חזון ומעוף, מי שבודק את השטח ועושה זאת כמו שצריך יכול להפוך את יזמות הנדלן לעסק בפני עצמו. איך ניתן לעשות זאת אפילו עוד לפני שצוברים ניסיון בכך? הדרך הטובה ביותר היא להצטרף לקרן של השקעות. יתכן ששמעתם על קרנות השקעה או קרנות הון סיכון בהקשר של ענף ההייטק, אך מסתבר שיש קרנות שכאלה עם התמחות בנדלן בכלל ובנדלן אמריקאי בפרט.

קרן איכותית להשקעות מבצעת בדיקת נאותות לפי ביצוע של כל השקעה שהיא. קרן מצוינת מנהלת כמה וכמה השקעות, על בסיס שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע, אנשי כספים, אנשי נדלן ומומחים נוספים בעלי בקיאות בענף הנדלן בארצות הברית. על מנת להצטרף לקרן שכזאת לא חייבים להחזיק בהון עצמי יוצא מן הכלל. אמנם אי אפשר להצטרף על סמך השקעה של אלפי שקלים בודדים, אך גם לא בהכרח דרושים מיליונים. רחוק מכך. לא פחות חשוב – קרן רצינית עובדת עם בטחונות מלאים לכל משקיע וחלקו של כל יזם נרשם על שמו, כדת וכדין.

 

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה