נדל"ן בערים השונות בארה"ב ובישראל

28.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת שלא חסר לו שום דבר מבחינה כלכלית? עם זאת, לרבים מאיתנו זה כבר ברור שאם לא ניקח סיכונים מידי פעם, עלול להיות שלא באמת נצליח להגיע לפסגה. במילים אחרות, זה שאתם עובדים ומשתדלים לעשות את הטוב ביותר זה נהדר, אך מה זה באמת אומר על העתיד הכלכלי שלכם? והאם לא הגיע הזמן שגם אתם תתחילו להשקיע בנדל"ן?

האמת היא שכדאי לעשות זאת בין אם אתם מחפשים בארץ דירות למכירה בנתניה, באר שבע, אשדוד או כל עיר אחרת ובין אם אתם מחפשים נדל"ן בערים שונות בארצות הברית. זה בפירוש לא מדויק לומר שרק בישראל כדאי להשקיע בנדל"ן ויתרה מכך, עבור רבים מאיתנו ההשקעה בישראל בכלל לא אפשרית. לכן כדאי לחשוב על האופציה של השקעה במדינות שונות בארצות הברית, כי למה לא להעיז ולאפשר לעצמכם את הצמיחה הכלכלית שלה אתם מייחלים.

איך עושים צעדים ראשונים בעולם הנדל"ן?

מה שבאמת מטריד הרבה אנשים שחושבים על השקעה בנדל"ן בישראל, כגון אותן דירות למכירה בנתניה שהזכרנו לעיל או על דירות באזורים שונים בארצות הברית, זו השאלה איך מאתרים נכס. יתרה מכך, ככל שהמקום שבו אנחנו רוצים להשקיע יותר רחוק, כך יותר מורכב להשקיע בו, כי מה אנחנו באמת יודעים על המקום? איך נדע לאתר שכונה טובה יותר מאחרת ואיך נדע האם המחיר שמציעים לנו באמת אטרקטיבי כמו שמנסים להציג אותו?

אין ספק שכל התחום של נכסי נדלן בערים השונות בארהב או בישראל, בין אם מדובר בדירות למכירה בנתניה, בנייני מגורים בניו יורק או נדלן בפלורידה, דורש מיומנות גדולה ומומחיות, מה שאומר שלא כדאי לכם להשקיע לבד. זה לא אומר שאתם חייבים להיכנס לקבוצת השקעה, אך זה בהחלט אומר שכדאי לקבל סיוע מאנשי נדל"ן מובילים. הם יידעו לעזור לכם, הם יחסכו לכם את החיפוש אחר הנכס המושלם ופעמים רבות הם גם יוכלו לנהל אותו עבורכם. לכן כדאי לקחת בחשבון את כל האפשרויות הללו ואתם תראו שאם תשקיעו נכון לא תצטערו על כך.

בחרו לכם חברת נדל"ן שתלווה אתכם

בין אם אתם חולמים על דירות למכירה בנתניה ובין אם אתם מרגישים שהעולם פתוח לפניכם בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן, כדאי יהיה לבדוק לאיזו חברה אתם פונים. זה לא משנה אם אתם רוצים שרק יעזרו לכם לאתר את הנכס המושלם או שאתם רוצים גם עזרה בניהול שלו, כי בכל מקרה עדיף יהיה לתת את המשימה רק לאנשי נדל"ן כמה שיותר טובים. זה אומר שכדאי יהיה לבדוק מה הניסיון של המתווכים שאיתם אתם נפגשים ובנוסף לכך, צריך גם לבדוק כמה עמלה הם דורשים. להיכנס לעולם הנדל"ן זה לא דבר פשוט אך מצד שני אין לכם סיבה להילחץ ולוותר על כך. יש אפשרות להרוויח לא מעט כסף בהשקעות שונות כך שכדאי לקחת את האפשרות הזאת בחשבון ולעשות את הצעד.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה