כיצד תתכוננו לנסיעה לארה"ב לצורך ביצוע השקעות נדל"ן?

18.06.2018// מאת: HAP JOURNAL

מבין שלל האפשרויות להשקעה כלכלית, השקעות נדל"ן נחשבות ליציבות ולמבטיחות ביותר, ביחס להשקעה במניות למשל. האפשרויות להשקיע בנדל"ן הן רבות ומגוונות ולא רק בארץ – אלא בעולם כולו. גם בארה"ב, ישנן הזדמנויות השקעה רבות וישראלים רבים מבקשים לממש הזדמנויות אלה – אולי בגלל שקל להם להתנהל בשפה האנגלית המוכרת ביחס למדינות הדוברות שפות אחרות, אולי בגלל החיבור שהישראלים מרגישים למעצמה הגדולה בעולם ואולי פשוט, בגלל ההיכרות עם הסיסמה "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות", המזוהה עם ארה"ב. אז אם אתם מחפשים הזדמנויות נדלן בארהב, הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתכונן לקראת הנסיעה.

נסיעה עסקית מתוכננת בקפידה

לפני שאתם רוכשים כרטיסי טיסה, שגם חשוב לרכוש מראש כמובן, כדאי לדעת כמה פרטים על צעדיכם העתידים לבוא – באילו מדינות תרצו לחפש הזדמנויות השקעה, מהו התקציב שלכם להשקעה, לאיזה מומחים בתחום ניתן לפנות לשם ייעוץ מקצועי וזה רק בהיבט של הצעדים העסקיים. בהמשך נדבר גם על ההכנות הלוגיסטיות. בנוסף, חשוב לאתר קרן השקעות נדל"ן בארה"ב שמתמחה בתחום – כדי לקבל מידע על אפשרויות ההשקעה, אפשרויות מימון ועוד. אל תדלגו על השלב הזה – הוא חשוב מאין כמוהו בהליך כולו, גם אם אתם בטוחים שיש לכם כבר את כל המידע שאתם צריכים.

למה חשוב לפנות לקרן השקעות נדל"ן בארה"ב?

בין אם אתם אנשי עסקים ממולחים או משקיעים מתחילים, אף פעם לא מזיק לקבל ייעוץ ממי שמתמחה בתחום שבו אתם מבקשים להשקיע, במיוחד אם מדובר במדינה זרה. אנחנו הישראלים, אולי לא מרגישים כאלה זרים בזמן טיולים או ביקורים בארה"ב, אבל בכל הנוגע לחוקים, כללים ותקנות – דעו כי יש הבדל רב מאלה הנהוגים בישראל ולא רק זאת, אפילו בין מדינה למדינה בארה"ב יש הבדלים רבים, הן מבחינת החוקים והן מבחינת כללי המשחק העסקיים. כאשר אתם פונים לקרן השקעות נדל"ן בארה"ב, אתם יכולים לקבל את כל המידע שדרוש לכם בכדי לעבור את הליך ההשקעה בצורה חלקה ונכונה ובנוסף, תוכלו לקבל מידע פנימי חשוב לגבי המלצות על השקעות כאלה ואחרות וכן לבדוק אפשרות למימון מצד הקרן.

מה להכין לקראת הנסיעה?

כדאי להכין את כל המסמכים שדרושים לכם לקראת הנסיעה – החל מדרכון בתוקף, ויזה וכרטיסי טיסה ועד לאישורים בנקאיים מישראל שיסייעו בידכם להשלים את הליך ההשקעה. בנוסף, חשוב להזמין מראש את כל שדרוש לכם לביקור נוח ושהייה נעימה – הזמינו מלון מראש (או מספר מלונות לפי התכנון שלכם לבקר במדינות כאלו ואחרות) והזמינו רכב להשכרה מראש – למה? כי בכל הנוגע לנושא השכרת רכב בחו"ל, ישנן תקופות רבות שבהן יש עומסים ולא תמצאו את הרכב שאתם מבקשים. רכב מושכר צמוד אליכם בעת הביקור, גם יאפשר לכם לחסוך זמן וכסף וגם יאפשר לכם את הנוחות שאתם מכירים מהבית. רק אל תשכחו לקחת אתכם רישיון נהיגה בתוקף!

לכתבה הקודמת