על פי מה נחשבות הזדמנויות נדל"ן בארה"ב למניבות?

07.11.2016// מאת: HAP JOURNAL

רבים מחפשים לעצמם אפשרויות השקעה בסגנון של השקעות מניבות. השקעות כאלה נועדו בדרך כלל להיות גם סולידיות מצד אחד וגם בעלות הכנסה קבועה מצד שני. בארצות הברית ניתן למצוא לא מעט אפשרויות לרכישת נכסים שנחשבים למניבים. על מנת שבאמת יהיה מדובר בהשקעה נבונה, חשוב לבחור נכון מתוך מגוון הזדמנויות נדלן בארהב. רק מי שבודק אפשרויות שונות, רק מי שמשווה, שואל ומברר יוכל להצליח וליהנות מנכס מניב והשקעה מוצלחת.

הזדמנויות נדלן בארהב – נדלן למגוריםאל תפספסו הזדמנויות נדלן בארהב

אין ספק שהשאלה על פי מה נחשבות הזדמנויות נדלן בארהב למניבות יכולה לקבל תשובות מתשובות שונות. היסוד של כל התשובות הללו נעוץ בכך שכל אפשרות ואפשרות צריכה להקנות למשקיע רווח לא רק בטווח הארוך אלא גם בטווח הקצר. השקעה מניבה מוצלחת לא תהיה רק כזאת שתבטיח להכפיל או לשלש את ערך הנכס בטווח זמן של עשרים או שלושים שנה. השקעה מוצלחת היא זאת שמקנה למשקיע הכנסה מדי חודש, באופן שוטף. הנאה מעליית ערך הנכס גם היא חשוב, אך היא לא הדבר המרכזי.

אפשרות ראשונה של רכישת נדלן בארהב בצורה של הזדמנות מניבה כוללת רכישת נכסים למטרת מגורים. נכסים למטרת מגורים בארצות הברית נחשבים למגוונים – יש נכסים מאוד זולים ויש גם נכסים מאוד יקרים. יש נכסים שמצויים במרכזי הערים הגדולות ויש כאלה שמצויים בפרוורים. במידה רבה, חשוב שכל אחד ישאל עת עצמו מה הוא מעדיף. האם הוא מעדיף נכס מסוג בית פרטי, אולי בפרוורים מתפתחים או שאולי עדיף דירה למגורים במתחמי מגורים וקומפלקסים. בתוך המכלול של השיקולים כדאי גם לחשוב על האפשרות להעדיף כמה נכסים מוזלים באזורים שונים על פני נכס אחד, יקר יותר, במקום יותר מרכזי.

נכסים מסחריים בארצות הברית

מי שרוצה השקעות נדלן מניבות מסוג אחר, יכול בהחלט לפנות לאפשרות של נכסים מסחריים. נכסים מסחריים יכולים גם הם להיות מגוונים. אפשר להשקיע בחנות במרכז מסחרי אמריקאי, אפשר להשקיע במשרדים להשכרה, אפשר להשקיע במיזם של פרויקט "על הנייר", פרויקט שנחשב למסוכן יותר אך טומן בחובו אפשרות לרווח מוגדל.

כדאי לשים לב שמי שמחפש השקעה בטוחה צריך לעשות יותר שיעורי בית. במה הדברים אמורים? השקעה בטוחה מבוססת על ניתוח מצב השוק האמריקאי לרבות רזולוציה של מדינות שונות ואזורים שונים. עדיף להתמקד במדינות שבהן קיימת מגמת שיפור בכלכלה ועדיף לבחור אזורים שבהם צפויה להירשם השקעה ברמה המקומית או הלאומית. יש לשים לב להבדלים מבחינת מיסוי בין אזורים שונים, כאשר בחלק מהמדינות המיסים נמוכים יותר מאחרים במטרה לעודד השקעות מצד משקיעים שונים.

אפשרות להשקעה בקבוצה

לא משנה אם אתם מעדיפים להשקיע בנדלן פרטי או שאולי מתאים לכם יותר נדלן מסחרי, כדאי לקחת בחשבון גם את האפשרות לבצע השקעה בקבוצה. מדוע אפשרות כזאת טובה מאוד ומדוע גם היא נחשבת למניבה? זוהי השקעה טובה שכן השקעות בקבוצה מאפשרות פיזור סיכונים בצורה יותר טובה וכן ניצול הזדמנויות שלא אפשרי למשקיע בודד. כאשר מבצעים השקעה בקבוצה ניתן להשקיע במשותף באיתור הזדמנויות, לבצע בדיקת כדאיות יותר לעומק ולהצטרף גם למיזמים משמעותיים כגון השקעה בבניה של קומפלקס למגורים או השקעה בקומפלקס בעל תכלית כפולה – מסחר ומגורים גם יחד.

כאשר מבצעים השקעה בקבוצה גם מוזילים עלויות שונות כגון יועצי מס, תיווך, עורכי דין ולא פחות חשוב – הוצאות ניהול הנכס. בצורה כזאת יכולים להצליח עם השקעה מניבה גם אנשים חסרי ניסיון קודם בהשקעות.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה