10 טיפים לאיתור הזדמנויות נדל"ן בארה"ב

06.06.2017// מאת: HAP JOURNAL

השקעה בנדלן בהפכה למשאת הנפש של אלה המחפשים תשואה טובה יותר מכפי שמקובל, ביחד עם מתווה סולידי ויחסית חסר סיכון. אבל כדי שההשקעה באמת תוכיח את עצמה, לא כדאי לקנות את הנכס הראשון שמציעים לכם, או שמצאתם בעצמכם. הרבה יותר כדאי, זה לחפש באופן אקטיבי הזדמנויות נדלן בארהב. איך עושים את זה? קבלו כמה טיפים מעולים שיעלו אתכם על הדרך הנכונה.

הזדמנויות נדלן בארהב בשכונות איכותיות

בדרך כלל, הזדמנויות נדלן בארהב לא יחכו לכם בשכונות מצוקה או באזורים שבהם הפשע חוגג. לא חסרים סיפורים על כאלה שהוצעו להם נכסים בשכונות אטרקטיביות שהתגלו למעשה כשכונות בעייתיות מאוד. וודאו שהנכס שלכם נמצא במקום טוב, בשכונה איכותית ולא באזור המצוי בשקיעה.

לא לוותר על שיעורי בית

אף פעם אל תניחו שמישהו אחר יעשה עבורכם את כל העבודה בדרך לנכס שהוא הזדמנות. ניתן למצוא כיום מידע בשפע. תמיד בצעו שיעורי בית כדי שתבינו יותר על ההשקעה המתוכננת.

מצב סוציואקונומי

בידקו את המצב הסוציואקונומי הכללי של האוכלוסייה באזור המעניין אתכם. התשואה שניתן להשיג ברכישת נדלן בארהב הולכת יד ביד עם המצב הסוציואקונומי של האזורים השונים. חשוב לא פחות – נכס שמושכר באזור שבו התושבים מדורגים גבוה יחסית מבחינת מדד זה מעניק למשקיע ראש שקט מדאגות.

נתונים כלכליים טובים

עבור המחפשים השקעות נדלן בארה"ב ורוצים לאתר הזדמנויות, כדאי לשים לב לנתונים הכלכליים. אזור שנחשב ליציב יותר מאזורים אחרים בארצות הברית הגדולה הוא אזור שיהיה עדיף להשקעה. זהו האזור שבו יהיו יותר הזדמנויות אמיתיות.

אזורים מתפתחים

תוך כדי התעניינות לגבי נושאים כגון מיסוי נדלן בארהב, חפשו גם את האזורים המתפתחים יותר. חפשו נתונים אודות השקעה ציבורית, עירונית או ממשלתית. חפשו מקומות שבהם נרשמת תנופת פיתוח של אזורי מסחר, של הקמת מרכזי תעסוקה.

נתוני תעסוקה

כל מי שמחפש דירות להשקעה בארצות הברית צריך לבדוק גם נתוני תעסוקה באזור המעניין אותו. אם נתוני התעסוקה הם טובים וחיוביים, שוכרי הדירות לא יאחרו בתשלומים השוטפים ובכלל, יהיה קל יותר למצוא שוכרים ראויים.

להיות אקטיביים – לחפש נתונים

אל תצפו שמתווכים או מומחים למיניהם יציעו לכם אך ורק נכסים מעולים. תמיד תפגינו אקטיביות, חפשו, בררו, שאלו ובדקו. סיפרו לכם על הזדמנות טובה? בדקו גם בעצמכם על סמך מה מדובר באמת בהזדמנות.

ללמוד על מאפייני אזור מסוים ולהתמקד בו

אם אתם מתקשים להתמודד עם ההיצע הרב של נכסים אפשריים, בכל רחבי ארצות הברית, עברו להתמקד באזור יותר ספציפי. זו יכולה להיות מדינה אחת, לעיתים מחוז או אפילו שכונה. ההתמקדות תאפשר לכם לדעת כל מה שצריך לגבי הזדמנויות אפשרויות.

לחפש נכסים להשבחה

אם אתם לא משקיעים מתחילים, ויש לכם יותר ניסיון, בהחלט תוכלו לחפש הזדמנויות בתחום ההשבחה. משמעות הדבר היא למצוא נכסים שלא תוחזקו כראוי, להשקיע בשיפוץ לאחר הרכישה ולאחר מכן להשכיר או למכור תוך שמירה על שולי רווח גבוהים מעל המקובל.

להצטרף לקרנות השקעה

דרך מהירה שיכולה לאפשר איתור הזדמנויות היא להצטרף לקרנות השקעה משותפות. שיטה זו מאפשרת להשקיע סכום רצוי בפרויקט נבחר או בכמה פרויקטים, המובלים על ידי משקיעים מנוסים או חברות השקעה רציניות. אם אתם הולכים בדרך זו, וודאו שהגוף שמוביל את ההשקעה משקיע כסף ולא רק גובה עמלה על השקעותיהם של המצטרפים. זה יכול להבטיח שמדובר בהזדמנות אמיתית, שרווח ניכר בצידה.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה