יתרונות השקעה בנדל"ן בארה"ב

22.02.2018// מאת:

השקעה בנדל"ן היא המועדפת משאר ההשקעות הקיימות. נכון, יש כאלה שמעדיפים להשקיע בבורסה ובהשקעות פחות יציבות – אולי זה הסיכון וההימור שמושך אותם – אבל למי שמחפש הזדמנות השקעה יציבה עם תשואה, השקעה בנדל"ן תהיה ההשקעה הכי חכמה ונכונה בשבילו. אבל רגע לפני שאתם קונים נכס להשקעה ועוד נכס כאן בישראל, חשוב לזכור ולקחת בחשבון את עלויות נכסי הנדל"ן בישראל, שאין בהן פרופורציה הגיונית ביחס למחירי הנדל"ן בעולם ולכן, אולי כדאי לכם לחשוב דווקא על השקעה בחו"ל ואם כבר בחו"ל – למה ללא ללכת על זה בגדול ומה יותר גדול מאמריקה?

הבהלה לנדל"ן

ארה"ב עוד בהיסטוריה הייתה מוקד משיכה ועלייה לרגל לשם החיפוש אחר ההזדמנות הגדולה להצליח, אם בעידן הבהלה לזהב ואם הנהירה של מאות אלפי אנשים להוליווד, אחר החלום להשתלב בתעשיית הבידור. כיום, אנשים רבים בוחרים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב אבל לא בהכרח לעבור לגור שם, פשוט במטרה לנצל את מלוא התקציב שלהם בהשקעה טובה יותר, שתניב להם הכנסה בדולרים, באמצעותה הם יכולים להמשיך לחיות במדינת ישראל היקרה עד מאוד. אך מאחורי ההחלטה להשקיע בנדל"ן בארה"ב, עומדים יותר גורמים מאשר רק הנושא של עלות הנכסים.

מגוון אפשרויות השקעה

בארה"ב יש הן מגוון גדול יותר של אפשרויות השקעה והן טווח רחב הרבה יותר של מחירי נכסי נדל"ן המוצעים למכירה. מה זה אומר? זה אומר שארצות הברית כמו ארצות הברית, היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, גם בכל הקשור להשקעות נדל"ן. קודם כל, יש בארה"ב 50 מדינות, כולל אלסקה הצפונית והקפואה וכן קבוצת איי הוואי, מה שאומר מבחינת המשקיעים, שיש לא רק את כל סוגי הנדל"ן המוכרים, דוגמת: בתים פרטיים, דירות, בניינים, מבני מסחר, משרדים, מפעלים, שטחי בנייה ושטחי חקלאות, אלא גם כל אחד מסוגי הנכסים הללו, מוצא בהמון מקומות, באזורים שבהם מזגי אוויר שונים, באזורים צפופים, באזורים פתוחים ועוד, כך שבשורה התחתונה, יש לכם הרבה יותר אפשרויות ממה שאי פעם יכלו להיות לכם בישראל הקטנה שלנו.

לא רק ישראלים בוחרים להשקיע בארה"ב

אכן לא רק הישראלים גילו את הזדמנויות ההשקעה שמציעה אמריקה הגדולה ומשקיעים מכל העולם מגיעים לבחון אפשרויות השקעה בנדל"ן אמריקאי. אך אל תתנו לנתון הזה להדאיג אתכם ואפילו במידת מה. עצם ההתעניינות הגדולה של משקיעים מכל העולם בנדל"ן בארצות הברית, שם את הביקוש על רמה גבוהה (ומצד שני אין בעיה של היצע), שמאפשרת לנכסים לשמור על ערכם תמיד ואף להמשיך לנסוק באופן שוטף. ביקוש גבוה שמגיע מרחבי העולם יעזור לכם ליהנות מהשקעה בטוחה ויציבה.

דברו אליי בירוקים

יתרון נוסף בהשקעה בנדל"ן אמריקאי, הוא ההכנסה בדולרים. אם תבחרו להשכיר את הנכס, הרי שתיהנו מהכנסה קבועה בדולרים. בין אם תבחרו לחיות באמריקה או בישראל, הכנסה בדולרים היא כזו שתאפשר לכם לבחור את מיקום המגורים המועדף עליכם. נגיד שרכשתם נכס מסחרי – השכרתו תספק לכם הכנסה מכובדת, שתאפשר לכם לשכור בית או אפילו לקנות אחד ביתר קלות.

ממה כן צריך להיזהר

בשום השקעה לא צריך למהר ולעשות החלטות לבד, לפני שיש בידכם את המידע המלא והמקיף על כל השקעה שאתם שוקלים. עכשיו, עצם החלוקה המעניינת של ארה"ב למדינות, מפריד בין חוקים של מדינה אחת למדינה אחרת ולכן, החוקים הם שונים ומסועפים. עו"ד מיכאל הנטר, עו"ד מנוסה בנדל"ן ובעסקאות בינלאומיות, מזכיר שתמיד חשוב לשלב ליווי מקצועי של בעל מקצוע מנוסה, שילווה אתכם בכל מהלכי ההשקעה, החל מבדיקת ההזדמנויות ועד ההחלטה מה לעשות עם הנכס שנרכש.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה