כיצד לאתר נכסים להשקעות נדל"ן בארה"ב

27.02.2017// מאת: HAP JOURNAL

אם אתם מעוניינים לרכוש נכס בארצות הברית, לא משנה אם מדובר על נכס פרטי למגורים או נכס מסחרי, פנייה לקרן השקעות שמתמחה בתחום זה תסייע לכם להבין האם ההשקעה כדאית ומתאימה לכם. במידה ונתיב ההשקעה בנדלן בחול מתאים ונכון עבורכם, תקבלו מגוון רחב של אופציות לרכישת משרד, בניין, דירה או בית פרטי באזורים שרלוונטיים אליכם בחו"ל.

השקעה בנדלן בארה"ב

אם מה שמעניין אתכם אלו הן השקעות בנדלן באמריקה, איך אין לכם את מכלול הנתונים בכל הקשור להשקעה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, תוכלו לקבל ייעוץ מקיף ממומחי קרן ההשקעות נדל"ן באמריקה הצפונית. בנוסף, תוכלו כמובן לעשות חיפוש משלים באינטרנט, גם כדי להבין טוב יותר אילו אזורים וערים בארה"ב מתאימים לכם. לאחר מכן תוכלו לבוא עם שאלות יותר ממוקדות ליועצים שמלווים אתכם וכך למצוא מהר יותר את הנכס להשקעה.

שימוש בגוגל מפות – לבחינת סביבת הנכס

הכניסו את כתובת הנכס ובדקו מה יש בסביבתו. דרך המפות, תוכלו לראות אם יש בתי ספר, נמל תעופה, מרכז קניות, פארקים, בנייני משרדים ועוד.

בחינת נתוני הנכס

במידה ומדובר על נכס לצורך מגורים שלכם או לצורך השקעה והשכרה לאנשים פרטיים, תוכלו לברר פרטים אודות נכסים שנמכרו בסביבה ובכמה הם נמכרו, תוכלו גם לבקש לקבל מידע על גובה השכירות הממוצע באזור ועוד.

בחינת האוכלוסייה באזור הנכס

חשוב לברר פרטים אודות העיר או המדינה בה אתם רוצים לרכוש את הנכס ואודות האוכלוסייה המתגוררת באזור. הנתונים שתקבלו יכללו גם מידע לגבי פשיעה, רמות אבטלה, רמות השכלה, תעסוקה ועוד. כך תוכלו לדעת אם האוכלוסייה בסביבת הנכס היא אכן אוכלוסייה שמתאימה למטרות ההשקעה שלכם (סביבה עסקית ועירונית או שקטה וכפרית וכו). דברים אלו יכולים להשפיע לחיוב או לשלילה על מכירת הנכס או השכרתו העתידית.

לדוגמא, במקום כמו מנהטן, תמיד קיים ביקוש לדירות מגורים, כי אנשים ממדינות אחרות בארה"ב  ומחו"ל נוטים לעבור לאיזור הזה כל הזמן ואוכלוסייתו לא מפסיקה לגדול. בהתאם, קיימים ביקושים לעסקים שישרתו את צרכי התושבים של האיזור. זאת הסיבה שבגללה ערן פולק ושאר הצוות של HAP החלו לבנות שני בנייני מגורים ומסחר במנהטן.

הלוואה למטרת השקעה בנדל"ן

אם אתם בעלי עסקים שרוצים להרחיב את היקף הפעילות שלכם ולהפוך אותה לבינלאומית, השקעה בנדל"ן מסחרי בארצות הברית, יכולה להיות מושלמת עבורכם. בדקו את נתוני הנדל"ן שמעניין אתכם בחברות שמתמחות באיתור נכסים מתאימים להשקעה בארה"ב.

תוכלו גם לפנות לחברות שמתמחות במתן אשראי לעסקים במגוון דרכים בהן, הלוואות לעסקים על ידי קרן פועלים לעסקים או הקרן להלוואות בערבות מדינה. היצמדו לסכום המתאים לכם לצורך ההשקעה ואל תתפתו להגדיל את גובה ההלוואה. בדקו את תנאי החזר ההלוואה, תקופת ההלוואה וגובה הריבית הצפוי.

קחו בחשבון שבכל השקעת נדל"ן בארצות הברית ובכל מקום אחר בעולם, טמונים סיכונים כמו, בחירת לוקיישן שגוי (אתם לא מכירים את האזורים כמו בארץ ועל כן יכול להיות שבסופו של דבר, האזור או הנכס לא יהיו מושלמים כמו שציפיתם), חישוב שגוי של הוצאות מס (מערכת המיסוי בארצות הברית למשל, שונה לחלוטין מזו הנהוגה בישראל) וסיכונים נוספים.

על כן, כדאי מאוד שילווה אתכם עורך דין מקצועי, מומחה להשקעות נדל"ן וכמו כן חברה שפועלת בתחום ובעלת ניסיון דוגמת Hap Venture. כך תדעו שאתם לא לבד ותצליחו לרכוש נכס כמה שיותר מתאים למטרות ההשקעה שלכם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה