עיצוב הנדל"ן מחדש בקלות באמצעות ניסור בטון

18.10.2018// מאת:

קצב הבנייה המסחרר והתפתחות הטכנולוגיה המהירה הביאו  לכך שכיום ניתן לשפץ ולעצב את הנדל"ן שלנו בקלות ובמהירות רבה באמצעות קידוח וניסור בטון. עם קידוח בטון תוכלו לגדיל את חלל הבית, להוסיף חדרים, להקטין חללים שונים בבית, להוסיף חלונות, להוסיף דלתות ועוד בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

מתי נשתמש בקידוח בטון?

קידוח בטון נעשה כאשר מדובר בקירות בטון ששום אמצעי קידוח אינו מסוגל לחדור בהם. באמצעות קידוח זה ניתן להיכנס לעומק הבטון ואף לנסר את קירות הבטון בקלות רבה. הודות למקדח הבטון ניתן להכין פתחים לצורך הכנת תשתית למערכת האינסטלציה, החשמל והגז.ה קידוח המדויק והמקצועי מאפשר עבודה מדויקת, ללא סדקים סביב מקום הקידוח וכן סביבת עבודה נקייה מלכלוך ואבק. מעבר לכך, עם קידוח בטון תוכלו להתקנת תשתית למערכת מיזוג, לחצוב את התעלה וכן לבצע כל שיפוץ שאתם צריכים ללא כל בעיה ובמהירות.

מתי יש צורך לעצב מחדש את הדירה?

ישנם מצבים שבהם אנו קונים דירה ישנה והסגנון והחלל שבה אינו מוצא חן בעינינו, במצב זה ניתן לשפץ את הדירה ולהרחיב את חלל החדרים עד כדי שינוי הדירה מיסודה. כל תהליך העיצוב מתבצע באמצעות קידוח בקירות הבטון וניסור הקירות, כך זאת נעשה באמצעות מקדח היהלום שהוא מקדח חזק ביותר שיכול לחדור לקירות הבטון ולנסר אותם בקלות רבה, בין אם זה להוספת חלונות, או הרחבת פתחים בקיר או אפילו לחורים בקירות הבית ליופי.

איזה שיפוצים ניתן לבצע עם ניסור בטון?

באמצעות מקדח היהלום תוכלו לבצע כל שיפוץ שאתם מעוניינים בו, בין אם זה להרחיב את חדרי הבית, להוסיף חלונות אשר יאירו את חלל הבית הודות להשתקפות וכניסת אור היום אל חלל הבית, וכן פעולות נוספות אחרות. עם ניסור בטון תוכלו לשפץ כל חלל מבטון ביעילות רבה ואף לבצע את הפעולות הבאות:

שינוי חלוקת החדרים –  באמצעות קידוח בטון, תוכלו לקדוח בקידות הבטון בקלות רבה ולהגיע לעומקים עמוקים בקירות הבטון. כמו כן, תוכלו לתכננן מחדש את חלל הבית שלכם בהתאם לצרכים שלכם, בין אם זה להגדיל את חלל הבית או להקטין. מעבר לכך, קידוח היהלום יעזור לכם להניח את התשתית החדשה שאתם רוצים לשנות איתה את חלוקת החדרים.

שדרוג החללים הפנימיים – אם יש לכם חדרים קטנים בבית ואתם רוצים להגדיל אותם, אין בעיה. באמצעות ניסור קורות הבטון הקיימות תוכלו להרחיב את החדרים לגודל שאתם מעוניינים בו בקלות וביעילות.

חציבת פתחים בקירות – רוצים לעצב מחדש ולהרחיב את החלונות הקיימים או לחצוב חלונות חדשים. בעזרת ניסור בטון תוכלו לעשות זאת בקלות רבה, ולגרום לאוויר ואור להיכנס אל ביתכם.

הרחב פתח הגג – עם ניסור הבטון תוכלו להרחיב את פתח עליית הגג הצר שלכם, כך שהגישה אליו תהיה הרבה יותר נוחה.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה