הכנות לביצוע לפני רכישת דירה להשקעה

20.06.2018// מאת:

המצב הכלכלי בישראל לא ידע ימים טובים יותר. אחת הדוגמאות הממחישות זאת יותר מהכול זו העובדה כי לפי האומדנים של הלשכה הסטטיסטית הצריכה הפרטית ברבעון האחרון עלתה בכ-9.7%. הנתון הזה לצד נתונים נוספים מלמד אותנו כי לישראלים יש יותר כסף פנוי ועל כן עולה השאלה מה לעשות עם הכסף הזה והיכן להשקיע אותו. זוהי שאלה חשובה ביותר שאנו צריכים לתת עליה את הדעת. ישנן הרבה אופציות להשקעה אך אתם חייבים לבחון כל אופציה ואופציה בתשומת לב וזאת בכדי להבטיח כי ההשקעה לא תרד לטמיון וכי אתם לא תפסידו את כל הכסף שלכם. עליכם להבין כי ככל שתבחנו את ההשקעה הכספית שלכם יותר לעומק כך ההשקעה תניב תשואה יותר גבוהה ואתם חייבים לתת את הדעת על כך ולחשוב על כך לעומק.

האם זה הזמן להיכנס לשוק הדיור?

ללא ספק אחת האופציות המעניינות ביותר להשקעה היא שוק הדיור. שוק הדיור במדינת ישראל צמח בעשור האחרון בצורה ניכרת ואין ספק כי הוא מהווה אופציה מעניינת מאוד. ניתן לומר בביטחון כי השקעה בשוק הדיור היא יותר סולידית מאשר השקעה בבורסה אך יותר מסוכנת מאשר השקעה בבנק ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. כיום ניתן לומר כי עדיין אפשר למצוא מציאות בשוק הדיור אך אתם חייבים להבין כי לא כל דירה מבטיחה לכם תשואה גבוהה. עליכם לבחור את הדירה בחכמה ולתת דעתכם על השוק הספציפי שבו אתם עתידים להשקיע ולבחון אותו לעומק ולראות את כלל האופציות העומדות לרשותכם.

דירות למכירה באשקלון – ההשפעה של כיפת ברזל על שוק הנדל"ן

חשבנו כי יהיה זה נכון לדבר על דירות למכירה באשקלון בכדי להביא לכם דוגמא כיצד דבר אחד בשוק ספציפי יכול לשנות את שוק הנדל"ן מן הקצה אל הקצה. ניתן לומר כי הביקוש אל דירות למכירה באשקלון גדל בשנים האחרונות בגלל סיבה אחת ויחידה. לא לא מדובר על מעשים שעשתה העירייה או על השקעה עצומה בתשתיות בעיר אלא על ההמצאה הגדולה ביותר של מדינת ישראל והיא כמובן כיפת ברזל. העובדה כי תושבי אשקלון יודעים כי הם מוגנים באופן כמעט הרמטי מרקטות גורמת לכך כי השיקול הביטחוני לא מפריע לרכישת הדירות בעיר וכך ניתן לראות כי השוק באשקלון גדל וצומח בקצב מואץ.

בכל מקרה אל תקנו דירה להשקעה מבלי לקבל עצה מאיש מקצוע

בין אם אתם עתידים לקנות דירה להשקעה באשקלון או בכל עיר אחרת אנחנו חייבים לציין בפניכם כי אתם אסור לכם בשום פנים ואופן לקנות דירה מבלי לקבל עצה מאיש מקצוע אשר הינו מומחה לעיר ולאזור הספציפי שבו אתם עומדים לקנות את הדירה. לכו למתווך והיעזרו בו בכדי לקנות את הדירה וכך תבטיחו כי לא תקנו דירה בעיתית.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה