איך להכנס לתחום השקעות בנדל"ן בארה"ב כיום

06.03.2018// מאת:

אפשרויות ההשקעה של אזרחי ישראל הולכות ומצטמצמות. השקעה בבנקים אינה באה בחשבון וזאת עקב הריביות הנמוכות שיש בשוק. כמו כן השקעה בבורסה היא מסוכנת ביותר וזה כמו לשים את כספנו על קרן הצבי. על רקע זה ניתן להבין את הפריחה שיש בשוק בהשקעות נדל"ן בחו"ל. השקעות נדל"ן בחו"ל קורצות לרבים כאשר השוק שמככב הוא ללא ספק השוק בארה"ב. ניתן להמר די בביטחון כי אלפי ישראלים אם לא עשרות אלפי ישראלים בחרו להשקיע בנדל"ן בארה"ב ונראה כי מגמה זו תלך ותגבר לפחות כל עוד הריביות בארץ יהיו כה נמוכות. אך עלינו לזכור כי לא הכול ורוד בשוק בארה"ב ודי אם נזכיר את המשבר ב-2008 שבו ירדו נכסי הנדל"ן בצורה דרמטית והשאירו מאות אלפים בפשיטת רגל. על כן יש להיזהר מאוד עם השקעות בארה"ב ולעשות הכול בכדי להשקיע בחכמה ובהיגיון.

הכירו את השוק לעומק

שימו לב השוק בארה"ב הוא עצום ויש להבין כי כל מדינה וכל עיר ולמעשה כל אזור בעיר מתנהגים בצורה שונה. לא ניתן להשוות בין סינסנטי לפלורידה ובין שיקגו ללוס אנג'לס. גם בתוך עיר כמו ניו יורק יש הבדלים מהותיים בין הברונקס לברוקלין ואפילו בין חלקים שונים בתוך מנהטן עצמה. מה שאנחנו מנסים לומר הוא כי ישנה משמעות אדירה לכך שתכירו את השוק שבו אתם עתידים לפעול ותבינו כיצד הוא מתנהג. עליכם לבצע מחקר שוק מעמיק ולדעת מי הם הקונים או השוכרים הפוטנציאליים בשוק, היכן ממוקמים מוסדות החינוך בעיר, האם זה אזור נחשב של העיר, והיכן הם מקומות התעסוקה של בעיר. רק כך תבטיחו כי ההשקעה שלכם לא תרד לטמיון.

דירות למכירה בנתניה – אולי עדיף לקנות במקום שאנו מכירים

העובדה כי אנחנו צריכים להכיר את השוק בארה"ב בצורה יותר איכותית מעלה את השאלה מדוע להתרחק כל כך ולא לקנות נדל"ן בארץ. כך לדוגמא אם ניקח דירות למכירה בנתניה נגלה כי אנחנו יכולים למצוא מציאות נדל"ן להשקעה מצוינות אשר יענו על הצורך שלנו בצורה הטובה ביותר שיש. דירות למכירה בנתניה יכולות להניב לנו תשואה לא פחות גדולה מאשר בניו יורק או דנבר והעובדה כי אנו קרובים אליהם יכולה להבטיח כי ננהל את העסק בצורה הרבה יותר חכמה ומושכלת. על כן זכרו כי לא תמיד משתלם להתרחק מהארץ ובהחלט צריך לחשוב על השקעה בארה"ב לפני שמחליטים על כך.

קונים נדל"ן להשקעה? היעזרו באיש מקצוע

בין אם אתם בוחרים לקנות נדל"ן בארה"ב או בארץ כדאי לכם להיעזר באיש מקצוע שיסייע לכם לבצע החלטה חכמה. עליכם להבין כי איש מקצוע יכול לסייע לכם במידה ניכרת ולהבטיח כי תקנו נדל"ן איכותי וכך תניבו תשואה גדולה יותר ותרוויחו יותר ועל כן שכירתו יכולה להיות רעיון מצוין.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה