השקעות נדל"ן בארה"ב סיכונים וסיכויי הצלחה

25.12.2014// מאת: HAP JOURNAL

רבים מאיתנו מכירים מישהו שהשקיע בנדלן בארה"ב וזכה לרווחים נאים במיוחד, ובהתאם הביקוש להשקעות נדלן בארה"ב הולך וגואה, אולם כדאי לדעת שלצד הפוטנציאל הגבוה של הדירות והבתים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ישנם גם לא מעט מוקשים – ומי שלא נערך לקראתם עלול לגלות כי הנכס המניב שרכש מניב בעיקר שברון לב.

השקעות נדלן בארהב סיכויים

חשוב להדגיש: כשמדברים על השקעות נדלן בארהב סיכונים הם חלק מהעסק, כמו בכל השקעה בכל תחום שהוא ובכל מקום עלי אדמות. יחד עם זאת יש להבחין בין סיכונים הכרחיים, שגם אותם ניתן לצמצם, לבין סיכונים הנובעים מניסיונות הונאה או חוסר מקצועיות – סיכונים שבאופן טבעי חייבים לשמש תמרורי אזהרה בולטים עבורנו לא להתפתות לעסקה המוצעת לנו.

האם המשבר של 2007 יכול לחזור על עצמו?

 

בשנת 2007 חוותה ארהב את אחד המשברים הגדולים בתולדותיה, כשלאורכה ולרוחבה של המדינה נרשמה צניחה של ממש במחירי הנדלן וזאת בעקבות מה שזכה לשם "משבר הסאבפריים".

הגורם העיקרי למשבר היה ההתנהלות הבלתי אחראית של הבנקים הגדולים ושל גופים פיננסיים נוספים שהעניקו משכנתאות גם ללווים שהוגדרו כמסוכנים (כלומר שיכולת ההחזר שלהם הייתה מוטלת בספק מלכתחילה), אבל גם לקברניטי האומה היה חלק בקריסה שכן הם חוקקו חוקים דוגמת "מקדמת החלום האמריקאי" שעודד בנקים להעניק הלוואות נדיבות ללווים מסוכנים.

אותות המשבר ההוא עדיין ניכרים בשוק הנדלן האמריקאי, וישנם לא מעט מחירי נדלן שנותרו ברמה נמוכה למדי ורק כעת, מספר שנים אחרי, מתחילים לעלות חזרה (דבר שמהווה כמובן הזדמנות טובה למי שמחפש השקעה משתלמת), אולם קל להבין מדוע כשמדברים על השקעות נדלן בארהב סיכונים דוגמת משבר הסאבפריים מרתיעים לא מעט משקיעים פוטנציאליים. יחד עם זאת חשוב לדעת כי הסיכוי שמשבר שכזה, או אפילו פחות חמור, יתרחש בעתיד הנראה לעין – נמוך מאוד.

זהירות נוכלים

 

לכל מי שמחפש השקעה מתגמלת כדאי להתמקד בשוק הנדלן, שכן בסופו של דבר סביר להניח שהוא ימצא נדלן מניב וירווה ממנו נחת – אם כי כדאי לקחת בחשבון שלאורך הדרך לא מן הנמנע כי הוא ייתקל גם בנוכלים.

מודעות ענק המציעות בית במיאמי תמורת 50,000 דולר מושכות מן הסתם לא מעט מתעניינים, שהרי מי לא רוצה להיות בעליו הגאה של נדלן באחת הערים הבולטות בעולם, ועוד בסכום שבארץ אי אפשר לעשות איתו כמעט כלום – אולם בלא מעט מקרים לא מדובר בבית אלא בחורבה, ולא במיאמי אלא בביצה שנמצאת במרחק בלתי מבוטל מהעיר הלטינית התוססת, כך שחובה לבחון היטב כל עסקת נדלן העומדת על הפרק.

איך להיעזר באינטרנט כדי לצמצם סיכונים?              

כאמור, מבחינת השקעות נדלן בארהב סיכונים הם רכיב בלתי נמנע כמעט, אולם כדאי לדעת שניתן להיעזר באינטרנט על מנת למזער אותם.

כך ניתן באמצעות אתר כמו Zillow לקבל מידע מפורט לגבי ערכו של נכס ספציפי, ולדעת האם המחיר הנדרש מכם הוא ריאלי, מהווה מציאה של ממש או דווקא יסב לכם הפסד כבד.

אתרים אחרים מספקים אינפורמציה עדכנית להפליא ורחבת היקף על כל שכונה ושכונה בארהב, כך שיקל עליכם לדעת מיהם השוכרים הפוטנציאליים של הנכס שתרכשו, ובהתאם לקבל החלטה מושכלת.

השקעות נדלן בארהב סיכונים וסיכויים

בכל הקשור להשקעות נדלן בארהב סיכונים הם בלתי נמנעים, אבל כשמבצעים את ההשקעה באמצעות חברה המתמחה באיתור נכסים אטרקטיביים, הרי שהסיכוי גובר על הסיכון (שמצטמצם משמעותית, ובפרט אם בוחרים נכון את החברה דרכה משקיעים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות) וכך ניתן להגיע לתשואות מרשימות ביותר.

שקיפות, אמינות ושותפות אמיתית

קרן ההשקעות HAP Venture חרטה על דגלה את ערכי השקיפות, האמינות וההתייחסות אל כל משקיע כאל שותף מלא לדרך – ולא רק חרטה על דגלה, אלא גם מתנהלת כך בפועל.

לצד המחויבות להתנהל באופן המקצועי ביותר, כלומר ייזום ובניית נכסים מניבים במיוחד, מחויבת הקרן לשקיפות מלאה כלפי כל משקיע ומשקיע, בכל שלב ושלב, וכך לאפשר לכל מי ששוקל את האופציה של השקעה בנדלן בארהב לבחון את היתרונות והחסרונות מבחינתו, להבין מהו פרק הזמן שבו עליו להתאזר בסבלנות עד אשר יוכל לממש את השקעתו וגם להעריך מהו שיעור הרווח הצפוי – ובעיקר לדעת כי כספו נמצא בידיים טובות, ולא פחות חשוב מכך: אמינות.

משרדי עורכי הדין ורואי החשבון המלווים את פעילות הקרן, מפקחים עליה ומוודאים כי היא מתבצעת הן בהתאם לחוק והן מתוך שמירה על האינטרסים של המשקיעים בה הם מהמובילים בארץ, וגם זו אינדיקציה ליושרה ולאיכות של HAP Venture.

מקדם ביטחון נוסף של השקעה באמצעות HAP Venture הוא העובדה שרבים מהמשקיעים בה הם כאלה שכבר עשו זאת בעבר, רוו נחת והחליטו להפקיד כספים נוספים בידי אנשי המקצוע האמינים של הקרן. משקיעים אחרים הם בני משפחה וחברים של משקיעים בפרויקטים קודמים, שקיבלו אינפורמציה מלאה על התנהלות הקרן ממקור ראשון, וכמובן אמין.

על-מנת לקבל מידע מקיף אודות HAP Venture, המחויבות שלה לשקיפות, תפישת העולם שלה והזדמנויות ההשקעה שהיא מציעה מוזמנים להשאיר פרטים ליצירת קשר – התרשמות ישירה ואישית מאיתנו היא הדרך הטובה ביותר בשבילכם להסיר כל חשש ולהשקיע בחוכמה את כספכם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה